نسخه چاپی

حمله سایت ضدانقلاب به خاتمی و موسوی

عکس خبري -حمله سايت ضدانقلاب به خاتمي و موسوي

این سایت در ادامه تحلیل خود با آوردن نام خاتمی،هاشمی و میر حسین موسوی به عنوان اصلاح طلبانی كه با نظام مبارزه می كنند! تاكید می كند كه این افراد«پیرو خط امام» هستند.


به گزارش نما به نقل از صراط، سایت ضد انقلاب خودنویس در تحلیل سیاسی خود با عنوان «دوران امام» چه رنگی بود: با انتقاد از اصلاح طلبانی که این اصطلاح را رواج دادند در قسمتی از این تحلیل آورده است:«این بخش از سیاسیون –اصلاح طلبان منتقد - ایران که خود زاییده جمهوری اسلامی هستند، برای مبارزه با بخش رسمی جمهوری اسلامی، اصطلاح «دوران طلایی امام» را خلق کردند و تلاش کردند خواسته‌های کنونی خود را در آن دوران بگنجانند و آنها را به این وسیله مشروع و قانونی جلوه دهند».

این سایت در ادامه تحلیل خود با آوردن نام خاتمی،هاشمی و میر حسین موسوی به عنوان اصلاح طلبانی که با نظام مبارزه می کنند! تاکید می کند که این افراد«پیرو خط امام» بوده که به «زعم آنها می‌شد با این روش هم «حکومت» را داشت و هم «مردم» را».

خودنویس در ادامه با تکرار همان رویه پیشین خود در توهین به امام خمینی (ره) و نظام به زعم خود برخی از ویژگی های دوران طلایی امام را که به نوشته خود هم مسلکانش آن را ابداع کردند «عمل نکردن به تعهدات»، «تاسیس نظام ولایی»،« مخالفت با احزاب و مطبوعات آزاد»، «مخالفت با حق رأی زنان»!! و... عنوان کرده است.

خودنویس در بخشی از یادداشتش که بیشتر به مطلبی طنز شباهت دارد ضمن تعریف و تمجید از خاتمی و موسوی آنها را به دلیل استفاده از جملاتی با عنوان "دوران طلایی امام" و "خط امام" به باد انتقاد گرفته است.

نقد هتاکانه یادداشت نویس خودنویس به خاتمی در این بازه زمانی و تکرار کلیشه ای وابستگی وی به خط امام (ره) و پیروی از امام خمینی (ره) ضمن ایجاد نوعی دلسوزی برای خاتمی، در ذهن مخاطب نزدیکی او به امام (ره) را تداعی می کند.

به نظر می رسد این تحلیل سایت ضد انقلاب تاکتیک نخ نما شده ای برای بازگرداندن سران فتنه و اصلاح طلبان تابلو دار به دایره نظام و چسباندن برچسب ویژه خط امامی به محمد خاتمی به عنوان رهبر اصلاح طلبان باشد.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...