نسخه چاپی

حمایت زنان غیر مسلمان استرالیا از حجاب + تصاویر

حسن وارثی، نائب‌ رئیس جمعیت اسلامی «بلكانن» در كانبرا با تقدیر از این حركت، گفت: اقدام این بانوان مسلمانان را تحت تأثیر قرار داد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، بانوان غیرمسلمان شهر «کانبرا»، پایتخت استرالیا، با پوشیدن حجاب اسلامی و اهدای گل، پیام همبستگی خود را به مسلمانان اعلام کردند.



پایگاه خبری «Canberra Times»، یک هفته پس از شدت‌گرفتن اظهارات ضد اسلامی در استرالیا و تلاش سیاستمداران برای ممنوع کردن حجاب، 10 بانوی استرالیایی با اهدای شاخه‌های گل ضمن شرکت در جشن‌های عید قربان، حمایتشان را از همشهریان مسلمان خود اعلام کردند.




آن‌ها در سه نقطه مختلف در شهر کانبرا گردهم آمدند و ضمن پوشیدن حجاب اسلامی، شاخه‌های گلی را به بانوان و کودکان شرکت‌کننده در جشن‌های عید قربان اهدا کردند.


آنابل لی، بانوی 26 ساله اهل کانبرا، بانی این نمایش حمایت و همبستگی بود.





وی تأکید کرد: «ما با دادن شاخه‌های گل به مسلمانان اعلام کردیم که به خاطر رفتار بدی که با شما در رسانه‌ها می‌شود، متأسفیم و در کنار شما می‌ایستیم و به جای نفرت، عشق را میان مردم قسمت می‌کنیم».




آنابل افزود: همشهریان مسلمان وقتی این جملات را می‌شنیدند ما را در آغوش می‌گرفتند، برخی می‌خندیدند و برخی گریه می‌کردند.




حسن وارثی، نائب‌ رئیس جمعیت اسلامی «بلکانن» در کانبرا با تقدیر از این حرکت، گفت: اقدام این بانوان مسلمانان را تحت تأثیر قرار داد.

01(48).jpg

02(41).jpg

۱۳۹۳/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...