نسخه چاپی

آیت الله علم الهدی: مشكل ما با آمریكا حل نشدنی است

آیت الله علم الهدی گفت: دانشگاه باشگاه سیاسی نیست و جریان‌های سیاسی هم حق ندارند بیایند و دانشگاه‌ها را به پایگاه و جولانگاه خودشان تبدیل كنند ولی در عین حال دانشجو باید دارای بصیرت و بینش سیاسی باشد.

به گزارش نما، آّیت الله سید احمد علم الهدی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص صحبت‌های امروز ریاست جمهور مبنی بر اینکه "دانشگاه باشگاه سیاسی نیست" اظهار کرد: بنده هم با فرمایش ایشان موافق هستم و دقیقا فرمایش درستی فرموده اند.

امام جمعه مشهد مقدس افزود: دانشگاه باشگاه سیاسی نیست و جریان‌های سیاسی هم حق ندارند بیایند و دانشگاه‌ها را به پایگاه و جولانگاه خودشان تبدیل کنند ولی در عین حال دانشجو باید دارای بصیرت و بینش سیاسی باشد و رئیس جمهور هم نظرشان این نیست که سطح بصیرت و بینش سیاسی دانشجو پایین آید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دانشجو به عنوان یک نخبه کشور از بالاترین بصیرت و بینش سیاسی باید برخوردار باشد اما کسی حق ندارد دانشگاه و دانشجو را ابزار فرصت طلبی و غده یابی سیاسی کند و دقیقا بنده هم صحبت ایشان را قبول دارم که دانشگاه باشگاه سیاسی نیست.

وی با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: حرف ما در خصوص مذاکرات پیش بینی مقام معظم رهبری است و این‌ها به هیچ وجه در مذاکرات هسته‌ای بنا ندارند با ما راه بیایند و جریان‌های غربی مسائل هسته ای را بهانه کرده اند و اصلش این است که آن‌ها با مبانی ما سازگار نیستند و مشکل آمریکا و اروپا با ما مسائل دیگری است.

آیت الله علم الهدی به مشکلات اروپا و آمریکا با کشور ما پرداخت و تصریح کرد: آمریکا و اروپا با ما در مسائل هسته‌ای مشکل ندارند و این را فقط بهانه کرده اند و مشکلاتی دارند که آن هم به خاطر صهیونیسم است و مشکل آن‌ها از بین بردن استقلال اسلام و مسلمین است.

امام جمعه مشهد مقدس بیان کرد: مشکل اروپا و آمریکا با ما وحدت مسلمین است که همه‌ این‌ها نظام اسلامی ما را عامل همه‌ این‌ها می‌دانند و ما را عامل بیداری اسلامی در سطح منطقه می‌دانند که مشکل این‌ها این مسئله است و مشکلات ما مشکل هسته ای نیست و لذا مسئله هسته ای بهانه است و خوبی برگزاری مذاکرات این است که این بهانه‌ها را گرفته است و با این بهانه‌ها نمی‌توانند ایران هراسی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نتیجه این مذاکرات این است که آنها به هیچ وجه تمکین نمی‌کنند و در صدد این نیستند که مشکل حل کنند و می‌خواهند مشکلات را اضافه کنند و باید مشکلات اقتصادی را طبق صحبت‌های مقام معظم رهبری از طریق اقتصاد مقاومتی و برگشت به خود در اقتصاد حل کنیم و این را باید بدانیم که مشکل ما با استکبار جهانی آمریکا و اروپا حل شدنی نیست.

۱۳۹۳/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...