نسخه چاپی

كتاب زندگی ناصر حجازی چاپ شد

عکس خبري -کتاب زندگي ناصر حجازي چاپ شد

بیست و یكمین كتاب از مجموعه «مفاخر ایران‌ زمین» كه به زندگی ناصر حجازی اختصاص یافته است، هم‌ز‌مان با اولین سالگرد درگذشت این چهره محبوب ورزشی به چاپ رسید.


به گزارش نما به نقل از مهر، این کتاب شرح مختصری از زندگی مرد بلند‌آوازه فوتبال ایران است که با موافقت و همکاری خانواده وی تهیه و چاپ شده است.

«کیهان محمدخانی» مدیرعامل مؤسسه آموزش شهر، در مقدمه کتاب نوشته است: مفاخر هر جامعه‌ای، سرمایه‌های ارزشمند و گرانقدری هستند که بخش اساسی از فرهنگ و تمدن آن جامعه را تشکیل میدهند. معرفی و شناساندن چنین بزرگانی به نسلهای آینده، از اولویت‌های فرهنگی همهی جوامع و ملل است؛ این کار صورت نمی‌پذیرد مگر با ثبت و ضبط اندیشه، ویژگیها، صفات، آثار و چرایی و چگونگی زندگی و مرگ آنها.

این کتاب ۱۰۴ صفحه‌ای (قطع جیبی) که با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است، در مراسم بزرگداشت ناصر حجازی رونمایی خواهد شد.

«مفاخر و نام‌آوران ایران‌زمین»، عنوان مجموعه کتاب‌هایی است که مؤسسه آموزش شهر در راستای معرفی چهره‌های علمی، هنری، ورزشی، دینی و ... اقدام به تهیه و چاپ آن‌ها مییکند و شامل بخش‌هایی مانند زندگینامه، معرفی آثار، افتخارات، خاطرات، از نگاه دیگران، آلبوم تصاویر و ... است.

ناصر حجازی دومین چهره ورزشی از این مجموعه، پس از جهان‌پهلوان غلام‌رضا تختی است.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...