نسخه چاپی

انتقاد روانبخش از حضور محمدهاشمی در مجمع

عکس خبري -انتقاد روانبخش از حضور محمدهاشمي در مجمع

یك كارشناس مسایل سیاسی با بیان اینكه اصرار «محمد هاشمی» بر بازگشت به جلسات مجمع مشخص نیست، گفت: اگر قرار باشد هركسی با رییس دفتر خود در جلسات مجمع حاضر شود، «احمدی‌نژاد» هم باید با «مشایی» به جلسات مجمع بیاید.

به گزارش نما به نقل از فارس حجت‌الاسلام قاسم روانبخش درباره حضور محمد هاشمي در جلسات مجمع تشخيص در حالي كه در دوره فعلي وي حكمي براي عضويت در مجمع دريافت نكرده است، اظهار داشت: ابقاي مجدد هاشمي‌رفسنجاني به عنوان رييس مجمع از سوي مقام معظم رهبري حاوي نكات مهمي بود كه بايد به آنها توجه شود.

روانبخش بر همين اساس افزود: مقام معظم رهبري برخي افراد مجمع را تغيير دادند و چهره‌هاي جديدي را جايگزين آنها كردند؛ از جمله افرادي كه در اين دوره ابقا نشد، محمد هاشمي بود در حالي كه اگر مقام معظم رهبري مصلحت مي‌دانستند براي وي نيز حكم ابقا مي‌دادند.

وي به تاكيد مقام معظم رهبري مبني بر زمان‌دار بودن مصوبات مجمع اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند مصلحت براي هميشه نيست و زمان خاصي دارد. از اين‌رو ممكن است مجمع تشخيص، مصلحت بداند كه به جاي حكم اوليه، حكم ثانويه اجرا شود. بر همين اساس ابقاي آقاي هاشمي در سمت رياست مجمع با اين شروط همراه بود.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...