نسخه چاپی

جریمه ۱۰۰ میلیون برای دو تیم لیگ برتری

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدید آرای خود دو باشگاه لیگ برتری ملوان و پدیده مشهد را ۱۰۰ میلیون تومان جریمه كرد. همچنین باشگاه ملوان به یك بازی بدون تماشاگر محكوم شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و گسترش فولادتبریز از هفته دهم لیگ برتر روز سوم مهرماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم ملوان بندرانزلی تخلفاتی مبنی بر پرتاب سنگ به سوی کمک داور دوم این بازی صورت گرفت.

بر همین اساس با توجه به سابقه قبلی در هفته‌های چهارم و ششم، این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه و برگزاری یک جلسه بدون حضور تماشاگر محکوم شد. همچنین اگر در مسابقات بعدی این تخلفات ادامه داشته باشد، دیدار ملوان بندرانزلی در زمین خودی نیز بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

مازیار زارع، بازیکن ملوان بندرانزلی نیز به دلیل عدم رعایت مقررات در زمان خروج از زمین مسابقه به تذکر کتبی محکوم شد.

جریمه نقدی برای پدیده مشهد

رقابت دو تیم پدیده مشهد و پیکان تهران از هفته دهم لبگ برتر در مشهد برگزار شد که از سوی تماشاگران این تیم در دقایق ۷۵ و ۷۶ تخلفاتی نظیر فحاشی به داور مسابقه صورت گرفت. این تیم طبق بند ۳ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی با توجه به تکرار تخلفات در هفته های چهارم و هشتم، به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

محرومیت برای ۶ بازیکن فوتبال ساحلی تا اطلاع ثانوی

کمیته انضباطی پس از بررسی گزارش دیدار دو تیم موج گناوه و بیمارستان قلب کوثر از سری رقابتهای مرحله نهایی لیگ دسته اول که به میزبانی گناوه برگزار شده بود، اعلام کرد با توجه به تخلفات رخ داده در این بازی توسط مهدی مکلائی، محمد جویباری، فخر الدین علیزاده،حسین یاراحمدی، محمدجواد عابدی از تیم بیمارستان قلب کوثر شیراز و مهرداد گاوداری از تیم موج گناوه، بازیکنان فوق طبق آئین‌نامه انضباطی با صدور قرار دستور موقت از همراهی تیم مربوطه در تمامی مسابقات تا اطلاع ثانوی معلق و محروم هستند.

بازیکنان فوق باید روز یکشنبه ۴ آبانماه جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

۱۳۹۳/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...