نسخه چاپی

پیروزی تیم ملی در اولین دیدار دوستانه

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی تداركاتی‌اش در پرتغال، توانست استرویل را با 2 گل شكست دهد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی تدارکاتی‌اش در اردوی پرتغال صبح امروز به وقت محلی به مصاف تیم استرویل رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

این بازی ساعت 12:30 به وقت تهران در ورزشگاه اختصاصی استرویل برگزار شد. گل‌های تیم ایران را سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در نیمه دوم به ثمر رساندند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی دو تیم متفاوت را روانه میدان کرد.

ترکیب تیم ملی در نیمه نخست:

علیرضا حقیقی، هاشم بیگ‌زاده، امیرحسین صادقی، وحید امیری، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، ووریا غفوری، جواد نکونام، رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه و کریم انصاری فرد.

در نیمه دوم هم تیم ملی با ترکیب زیر بازی کرد:

محسن فروزان، پژمان منتظری، مهرداد پولادی، مرتضی پورعلی‌گنجی، احمد عبدالله‌زاده، مسعود شجاعی، سروش رفیعی، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون.

کی‌روش به سید جلال حسینی که با آسیب دیدگی جزئی مواجه است در این بازی استراحت داد. همچنین دروازه‌بان‌های تیم ملی هر کدام 30 دقیقه بازی کردند و فروزان در دقیقه 30 به جای حقیقی وارد میدان شد و در دقیقه 60 هم بیرانوند در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

غریبی، سفیر ایران در پرتغال به همراه برخی از مسئولان این سفارتخانه با حضور در ورزشگاه نظاره‌گر بازیکنان بودند و حدود 10 تا 15 نفر از ایرانیان مقیم لیسبون هم به استادیوم آمدند.

تیم ملی ایران سه‌شنبه در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی پرتغال سه‌شنبه به مصاف بنفیکا می‌رود.

۱۳۹۳/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...