نسخه چاپی

تبعیت از ولایت فقیه مهمترین آموزه عید غدیر خم است

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: تبعیت از ولایت فقیه مهمترین آموزه عید غدیر خم است كه در این راستا ملت ایران كارنامه درخشانی را به یادگار گذاشته اند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه این هفته مشگین شهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرموده اند "سربازان گمنام اگر چه نامدار باشند اما در این جهان گمنام هستند" و مقام معظم رهبری نیز می فرمایند "برای وزارت اطلاعات دعا می کنم چرا که با تلاش های ارزشمندی که انجام می دهد از مردم این کشور، ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان امام راحل دفاع می کند".

وی افزود: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با اشراف بر لایه های درونی گروهک ها و توطئه گران خدمات ارزشمندی برای نظام اسلامی انجام داده اند و در هر زمان با اقدامات به موقع از نفوذ خرابکاران به مراکز حساس و مراکز هسته ای کشورمان جلوگیری کرده اند و باید از این سربازان گمنام تقدیر شود.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر با گرامیداشت عید سعید غدیر خم گفت: این عید به عید آل محمد (ص) عروف شده و یکی از اعیاد مهم است و روزه، غسل، دعا و نماز از جمله اعمال این عید بزرگ است.

باوقار عید غدیر خم را از جمله اعیاد بزرگ برشمرد و بیان کرد: در این روز بزرگ برای ادامه تبلیغات و ادامه راه انبیای الهی امام علی(ع) به عنوان امام و ولی امت اسلامی معرفی شده است و از آن زمان بر مردم تکلیف شده است تا از حکومت ولایی اطاعت کنیم.

وی تصریح کرد: در این روز بین دین و سیاست پیوند ایجاد شده است بنابراین در نظام اسلامی هیچ جدایی بین دین و سیاست وجود ندارد.

باوقار اظهار کرد: برای گرامیداشت عید سعید غدیر خم می بایست ولایت مداری را حفظ کرده و تبعیت از ولایت فقیه مهمترین جشن برای ملت ایران است و در این راستا ملت ایران کارنامه درخشانی را به یادگار گذاشته اند.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر با قدردانی از بسیج جامعه پزشکی استان و شهرستان گفت: بسیج جامعه پزشکی در سالیان متوالی طرح استقرار بیمارستان ثابت را برای اقشار ضعیف جامعه در سطح استان انجام داده و خدمات ارزشمندی را برای حمایت از نیازمندان انجام داده اند.

وی بیان کرد: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری صورت گرفته و این طرح در دو مرحله در شهرستان مشگین شهر انجام گرفته است که در مرحله نخست 600 نفر و مرحله دوم آن یک هزار نفر بیماریابی شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

باوقار خطاب به مسئولان شهرستانی و استانی افزود: با توجه به نیاز این شهرستان به انجام اعمال جراحی مسئولان می بایست نیاز مردم را مشاهده کرده و در راستای رفع این نیازها قدم بردارند چرا که با توجه به کثرت بیماران مسئولان باید زمینه لازم برای ایجاد امکانات برای انجام اعمال جراحی در این شهرستان را فراهم کرده و به نیاز مردم شهرستان پاسخ دهند.

۱۳۹۳/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...