نسخه چاپی

حمیدرضا ترقی:

اصلاح‌طلبان حتی تن به مناظره هم نمی‌دهند

عکس خبري -اصلاح‌طلبان حتي تن به مناظره هم نمي‌دهند

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: فضای گفتگو بین احزاب خوب نیست و در حال حاضر اصلاح‌طلبان حتی حاضر به مناظره با اصولگرایان نیستند.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه برای گفتمان بین احزاب، تاکنون پاسخ مستمر و مثبتی از سوی اصلاح‌طلبان داده نشده است، اظهار داشت: در زمان مرحوم "عسگر‌اولادی"، مکاتبات و جلسات مکرری برای گفتگو و تعامل با اصلاح‌طلبان صورت گرفت ولی متأسفانه ادامه پیدا نکرد.

وی تأکید کرد: فضای گفتگو بین احزاب خوب نیست، در حال حاضر، اصلاح‌طلبان حتی تن به مناظره با اصولگرایان هم نمی‌دهند.

ترقی با اشاره به اینکه در رقابت‌های انتخاباتی، تلاش کردیم که چارچوب منشور رقابت انتخاباتی سالم در کشور به تصویب و تأیید همه جریان‌ها برسد، تصریح کرد: بسیاری از گروه‌ها این منشور را پذیرفتند ولی برخی از احزاب زیر بار این منشور نرفتند.

عضو "حزب مؤتلفه اسلامی" با بیان اینکه ، پذیرش یک داوری و یا چارچوب مشخص برای تعامل بین احزاب مهم است، گفت: بعد از دور سوم انتخابات داخلی هیئت رئیسه خانه احزاب، تلاش شد که با داوری آقایان حبیب‌الله "عسگراولادی" و "بهزاد نبوی"، اختلافات و درگیری‌های فی‌ما‌بین دو جریان اصلاح‌طلب واصولگرا، حل و فصل شود؛ اما متأسفانه باز هم برخی از گروه‌های تندروی اصلاح‌طلب تن به این داوری ندادند.

۱۳۹۳/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...