نسخه چاپی

عضو كمیسیون برنامه و بودجه درگفتگو با نما:

دولت معتقد است حذف دهك ها هزینه های اجتماعی برایش در بردارد

عکس خبري -دولت معتقد است حذف دهک ها هزينه هاي اجتماعي برايش در بردارد

اسماعیل جلیلی گفت: دولت معتقد برخی از دهك های جامعه تمكن مالی دارند و می توانند این را مبلغ را حذف بكنند، اما تا الان این كار را نكردند، زیرا معتقند هزینه های اجتماعی برای دولت دارد .

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار نما در خصوص لزوم اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و حذف دهک های بالای جامعه گفت: نمایندگان حمایت خود را با حذف دهکهای بالا اعلام کرده اند، تا دولت کسانی که تمکن مالی دارند از لیست گرفتن یارانه نقدی خارج نماید یعنی آنها را می توانند به تناسب میزان درآمد، ازمنابع حاصل از افزایش قیمت حاملهای انرژی بین مردم توزیع کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود : در واقع با مبنا قرار دادن میزان درآمد افراد می توانیم افراد متمکن را شناسایی کنیم ، بحث حذف را پیش نیاوردیم. اما دولت معتقد برخی از دهک های جامعه تمکن مالی دارند و می توانند این را مبلغ را حذف بکنند، اما تا الان این کار را نکردند، زیرا معتقند هزینه های اجتماعی برای دولت دارد .
جلیلی خاطر نشان کرد: دولت تا از میزان درآمدهای واقعی مطمئن نشود و اطلاعات دقیق این دهک ها را به دست نیاورد که چگونه است معتقد است امکان حذف ندارد؟ علت بررسی دوباره میزان درآمدها، عدم اطمینان به اطلاعاتی است که دارند . لذا دولت تلاش می کنند تا این اطلاعات و داده های مردمی را پالایش کند تا کسانی که نیازمند به یارانه هستند باقی بماند.

۱۳۹۳/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...