نسخه چاپی

وزير ورزش:

واكنش‌ها به بركناری‌ها تبانی است

عکس خبري -واکنش‌ها به برکناري‌ها تباني است

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در مورد تغییر یك دفعه چندین رییس فدراسیون و واكنش‌هایی كه در این ارتباط ایجاد شده، گفت: این واكنش ها مصنو این افراد این كار را كرده بودند كه ان‌شاءالله خدا شفایشان بدهد!عی بود و برخی از رسانه‌ها با تبانی با


به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمد عباسي در پاسخ به اين سوال كه چرا اين تغييرات در آستانه المپيك صورت گرفته و بحث تغيير رييس فدراسيون قايقراني باعث ايجاد حاشيه و واكنش‌هايي در سطح بين‌المللي شده است، گفت: چند جابجايي صورت گرفت و موردي كه شما مطرح كرده ايد دلايل متعددي دارد و مراجع مربوطه آن را بررسي مي‌كنند.

وي همچنين در مورد درخواست چند تن از نمايندگان از رييس جمهور مبني بر اين كه جلوي تعليق فدراسيون قايقراني را بگيرند، گفت: تعليقي انجام نمي‌شود.

وزير ورزش و جوانان همچنين در مورد نامه منتشر شده منصوب به فدراسيون بين‌المللي قايقراني در مورد بحث تغيير رييس فدراسيون قايقراني نيز گفت: اين نامه را خودشان نوشته بودند و به زبان آن‌ها ارسال كرده بودند و چيز خاصي نيست.

وي ادامه داد: برخي از مسايل طبيعي است، از جمله اين كه تعدادي از روساي فدراسيون‌ها جابجا شوند. يك فرد خاص نيز در اين ارتباط تخلفي داشته و حق قانوني دستگاه است كه با فساد برخورد كند و ما به خاطر برخي از مسايل، مشكلاتي كه وجود دارد را مطرح نمي‌كنيم، ولي برخي از دوستان اصرار دارند كه آبروي خود را ببرند. ما برخي از اقدامات را پاسخ نمي‌دهيم، به خاطر اين كه تاكيد داريم محيط ورزش پاك است و بايد پاك بماند، ولي مطمئن باشيد با بصيرت و جديت مواردي كه مطرح است را پيگيري مي‌‌كنيم و كسي به دنبال كار خاصي نيست.

عباسي همچنين تاكيد كرد: ما بايد اتحاد و انسجام خود را حفظ كنيم و با همين روحيه در بازي‌هاي المپيك شركت كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه گفته مي‌شود در هيات مديره استقلال تغييراتي ايجاد شده، گفت: تغييراتي ايجاد نشده است، البته ما به هيچ كس وعده هميشگي نداده ايم، ولي افراد تا زماني كه در مسئوليت هستند، بايد وظيفه خود را انجام دهند و تاكنون تغييراتي نداشته‌ايم و تا آنجا كه به من خبر رسيده، توافق حاصل شده است. البته اگر جايي مشكل ايجاد شود، ما مجبوريم تغييرات ايجاد كنيم.

وزير ورزش و جوانان همچنين در رابطه با شركت ورزشكاران در بازيهاي المپيك لندن تاكيد كرد كه فدراسيون‌ها در آمادگي كامل قرار دارند و ان‌شاءالله تا قبل از آغاز مسابقات اردوها ادامه پيدا مي‌كند و ان‌شاءالله در اين دوره موفقيت‌هاي ورزشكاران مان افزايش پيدا خواهد كرد.

وي همچنين در مورد هداياي قهرمانان نيز گفت: ما براي تمام كساني كه قهرمان مي‌شوند، در مورد ميزان پاداشي كه به آن‌ها اختصاص داده مي‌شود، آيين‌نامه داريم، ولي متاسفانه برخي از افراد با بيان برخي از مسايل توقعات جديدي ايجاد مي‌كنند و اين خوب نيست. ورزشكاران ما هدف اصلي‌شان حفظ اقتدار ملي، عزت ملي و خوشحال كردن مردم است و بيش از همه چيز بر اين مسايل اهميت قائلند و ما همه بايد براي حفظ و گسترش روحيه مردانگي، جوانمردي و تلاش براي رسيدن به عزت و اقتدار ملي در عرصه هاي بين‌المللي تلاش كنيم و به نظر مي‌رسد كه اين انگيزانه قوي‌تري است. موضوع اقتدار ملي مساله بسيار مهمي است كه با هيچ چيز قابل شمارش نيست.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...