نسخه چاپی

آخرین خواسته ریحانه جباری از اولیای‌دم

ریحانه جباری، دختری كه قرار است به‌زودی به جرم قتل یك پزشك پای چوبه‌دار برود در نامه‌ای كه مادرش در صفحه فیس‌بوك خود منتشر كرده از اولیای‌دم درخواست بخشش كرد.

به گزارش نما به نقل از شرق، ریحانه جباری، دختری که قرار است به‌زودی به جرم قتل یک پزشک پای چوبه‌دار برود در نامه‌ای که مادرش در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده از اولیای‌دم درخواست بخشش کرد.

در متن نامه ریحانه آمده ‌است: «خانواده محترم سربندی سلام. سال‌ها از واقعه تلخ عصر ۱۶تیر می‌گذرد. روزهای بسیار سختی را می‌گذرانیم. شما، خانواده‌ام و من. جلال سربندی، از اینکه نمی‌توانی فرزندت را به پدرت نشان دهی و او هم پدربزرگی ندارد که خودش را شیرین کند مرا ببخش.» ح- سربندی از اینکه تکیه‌گاهی نداری تا در دردوغم، او را شریک کنی، مرا ببخش. پسر کوچک سربندی، از اینکه سال‌های سال را بدون پدر گذراندی و می‌گذرانی، مرا ببخش. همسر مهربان سربندی، از هجمه درد و غمی که داری، سخت متاسفم. مادر عزیز سربندی، هیچ‌کس بهتر از شما فقدان فرزند را درک نمی‌کند. پس نگذارید مادر من هم به این غم دچار شود. مرا به مادرم ببخشید. او به من قول داده در صورت این بخشش، تمام مفاخر را در تالاروحدت جمع کند و آنان به شما ادای‌احترام کنند. قول داده بنیادی با نام سربندی تاسیس کند که تمام زندانیان محکوم به مرگ و خانواده‌های آنها را مدد کند. ثواب تمام رهایی‌ها، حیات‌های دوباره، تحصیل فرزندان و تمام سروسامان گرفتن‌های این بنیاد به سربندی‌ها خواهد رسید. به امید روزهای ظهور شادی و روشنایی. روزی که همه به آفتاب سلامی دوباره کنیم.» ریحانه جباری دوشنبه دو‌هفته قبل پای چوبه‌دار رفت و ۱۰روز مهلت گرفت. این فرصت اکنون به پایان رسیده و ممکن است این دختر بار دیگر پای چوبه‌دار برود.

۱۳۹۳/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...