نسخه چاپی

فدراسیون فوتبال برای جام ملت‌ها تور ندارد

در مورد احتمال تكرار ماجرای تور اعزام تماشاگران به جام جهانی 2014 و اقدام مشابه در مورد جام ملت‌های آسیا كه دی ماه سال جاری در استرالیا برگزار می‌شود، اظهار داشت: فدراسیون به هیچ عنوان تصمیمی در این مورد نگرفته و هیچ توری هم از سوی ما معرفی نخواهد شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، وی افزود: با توجه به مشکلات و دشواری اخذ ویزای استرالیا، فدراسیون در این مسئله ورود نخواهد کرد و هر فردی قصد تماشای این مسابقات را دارد، خودش می‌تواند اقدام کند.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در مورد احتمال افزایش حامیان مالی تیم ملی برای جام ملت‌ها تاکید کرد: در حال حاضر همراه اول، گلرنگ، اویلا و بانک پاسارگاد حامیان مالی تیم ملی هستند و اسپانسر جدیدی به این مجموعه اضافه نخواهد شد.

وی در مورد دریافتی فدراسیون از حامیان مالی گفت: در همان ابتدای عقد قرارداد با کنسرسیوم 5 میلیارد به حساب فدراسیون واریز شد که تا پایان سال 2 میلیارد دیگر به حساب فدراسیون واریز خواهد شد. البته درآمدهای حاصل از این کنسرسیوم هم حساب و کتاب و به حساب فدراسیون واریز می‌شود.

ترابیان درباره انتخاب فناپ بعنوان مسئول تبلیغات بازی ایران و کره جنوبی تاکید کرد: برای تبلیغات این بازی مزایده برگزار شد که فناپ در آن برنده شد، البته تبلیغات دور زمین هم قاعدتا به حامیان تیم ملی فوتبال اختصاص خواهد یافت.

۱۳۹۳/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...