نسخه چاپی

انتشار ناگفته‌هایی از فساد اخلاقی رئیس سابق صندوق بین‌المللی پول

عکس خبري -انتشار ناگفته‌هايي از فساد اخلاقي رئيس سابق صندوق بين‌المللي پول

سولومون در كتاب جدید خود با عنوان «دی اس كی؛ فضاحتی كه استراس كان را پایین كشید» از تیترها و گزارش‌ها رسانه‌ها تلاش كرده به اصل ماجرا وارد شود و از پشت پرده‌های این رویداد سخن به میان آورد.

به گزارش نما به نقل از دیلی بیست ، جان سالمون در جدیدترین کتاب خود به سراغ موضوع رسوایی اخلاقی دومنیک استراس‌کان، رئیس‌سابق صندوق بین‌الملی‌ پول، رفته و از زاویه جدیدی به فضاحت وی پرداخته است.

13 اوت 2011، جمعه سیاهی برای رئیس سابق صندوق بین‌المللی پول بود. استراس کان در این روز با تجاوز به مستخدم هتل خود در یکی از هتل‌های نیویورک، تیتر اول رسانه‌ها شد. اما در حالی که هر لحظه در خبرگزاری‌ها خبری در مورد این حادثه منتشر می‌شد، وکلای استراس کان در فکر چاره‌ای برای رهایی وی از این مخمصه بودند.

سولومون در کتاب جدید خود با عنوان «دی اس کی؛ فضاحتی که استراس کان را پایین کشید» از تیترها و گزارش‌های روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها تلاش کرده به اصل ماجرا وارد شود و از پشت پرده‌های این رویداد سخن به میان آورد. سخنانی که پیش از این شنیده نشده‌اند و بدیع می‌نمایند.

برای نمونه، پس از دستگیری استراس کان در فرودگاه نیویورک، وی برای رسیدگی به پرونده‌اش در خانه‌ای محبوس می‌شود. وکلای وی اطلاع می‌دهند که لابراتوار پزشکی، این تجاوز را تایید کرده است و به او هشدار می‌دهند ممکن است او به ایدز یا بیماری مقاربتی دیگری مبتلا شده باشد. این خبر تاثیر بدی در روحیه او گذاشت اما به دلیل تجمع خبرنگارها در نزدیکی محل سکونت، وی از رفتن به بیمارستان امتناع کرد. این عدم مراجعه به بیمارستان تا پایان دادگاه و بازگشت او به فرانسه ادامه یافت و در فرانسه بود که پس از شنیدن منفی بودن جواب آزمایش بسیار خوشحال شد.

کتاب «دی اس کی؛ فضاحتی که استراس کان را پایین کشید» در 288 صفحه و از سوی انتشارات تامس دون بوک منتشر شده است.

انتهای پیام/و

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...