نسخه چاپی

غرب باید به رفتار متكبرانه خود در قبال ایران پایان دھد

عکس خبري -غرب بايد به رفتار متكبرانه خود در قبال ايران پايان دھد

اسلام آباد – وزیر اسبق اطلاع رسانی و رسانه دولت پاكستان با توصیه به غرب نسبت به برقراری روابط قوی با جمھوری اسلامی ایران به جای اعمال فشار بر این كشور، تصریح كرد: غربی ھا باید به رفتار متكبرانه خود در قبال ایران پایان دھند.

'طارق عظیم خان' روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، بیانات اخیر مقام معظم رھبری مبنی بر اینكه 'كشورھای غربی از ایران ھسته ای نمی ترسند ،بلكه وحشت آنان از ایران اسلامی است'، را قاطعانه ،شجاعانه و حكیمانه توصیف كرد.

وی تصریح كرد: مقام معظم رھبری ایران به درستی به موضوع ترس غرب از ایران اسلامی در بیانات خود اشاره فرمودہ اند و غرب از حكومتی پیشرفته اسلامی مانند ایران، همواره در هراس است.

این سیاستمدار پاكستانی معتقد است: مسوولان دولت جمھوری اسلامی ایران از حمایت ھمه جانبه ملت خود برخوردار ھستند، به ھمین دلیل ایران در ھمه زمینه ھا ،توسعه و پیشرفت كردہ است.

وی دربارہ مذاكرات ھسته ای آیندہ كشورمان با گروہ 1+5 در مسكو، افزود: مذاكره و گفت وگو تنھا راہ حل اختلافات است.

طارق عظیم خطاب به كشورهای غربی افزود: غربی ھا نمی توانند اختلافات را از طریق اعمال فشار و تهدید حل نمایند.

این سیاستمدار برجسته پاكستانی با توصیه به مقامهای غربی برای گفت وگو با جمھوری اسلامی ایران بمنظور پایان دادن به تمامی سوء تفاھم ھا، بار دیگر تاكید كرد: غرب بجای اعمال فشار باید روابط قوی با ایران برقرار كند.

عضو ارشد حزب مسلم لیگ پاكستان شاخه 'قائد' افزود: جمھوری اسلامی ایران به عنوان یك كشور مستقل در اتخاذ سیاست و تصمیم ھای مستقل آزاد می باشد و استفادہ از منابع ملی حق این كشور است.

عضو سابق مجلس سنای پاكستان با اشارہ به اینكه غرب در سراسر جھان نسبت به اسلام و مسلمانان رویه ای توھین آمیز دارد، ادامه داد: مسلمانان ھیچ گاہ شخصی را بر اساس اعتقاد مذھبی اش مورد ھدف قرار ندادہ اند و تنها نسبت به افكار غربی ھا برای رویكرد غیر اخلاقی آنان در قبال اسلام ابراز تاسف می كنند.

سیاستمدار پاكستانی گفت: نگرش كشورھای غربی نسبت به مسلمانان غیر قابل تحمل است.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...