نسخه چاپی

تعرفه مكالمات تلفن ثابت شهری 12 تا 28 درصد افزایش یافت

عکس خبري -تعرفه مكالمات تلفن ثابت شهري 12 تا 28 درصد افزايش يافت

تهران - معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از افزایش 12 تا 28 درصدی تعرفه مكالمات تلفن ثابت شهری در سال جاری خبر داد.

به گزارش نما، 'لطف الله سبوحی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: كمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، 20 فروردین ماه سال 1391 بنا بر درخواست شركت مخابرات ایران، ‌افزایش تعرفه های تلفن ثابت شهری را تصویب و ابلاغ كرد.

وی افزود: بر اساس مصوبه كمیسیون تعرفه مكالمات تلفن ثابت به ثابت شهری در استان‌هایی كه در آنها طرح هم‌ كدسازی انجام نشده، به ازای هر 120 ثانیه یك پالس تعیین شده است.

سبوحی گفت: همچنین تعرفه مكالمات تلفن ثابت به ثابت شهری در استان‌هایی كه در آنها طرح هم‌ كدسازی انجام شده است، به صورت یكنواخت در كل استان به ازای هر 105 ثانیه یك پالس تعیین می‌شود.

گفتنی است كه پیش از این قیمت هر دقیقه مكالمه با تلفن ثابت 19.96 ریال بود كه با مصوبه جدید كمیسیون تنظیم به 22.35 ریال رسیده كه معادل 12 درصد افزایش است.

قیمت هر دقیقه مكالمه در استانهایی نظیر تهران و البرز كه در آنها طرح هم كد سازی اجرا شده از 19.96 ریال به 25.5 ریال رسیده كه معادل 28 درصد افزایش است.

معاون سازمان تنظیم مقررات استدلال كمیسیون برای افزایش تعرفه تلفن ثابت جلوگیری از زیاندهی شبكه تلفن ثابت عنوان كرد.

وی گفت: تعرفه تلفن ثابت بین شهری و تعرفه تلفن ثابت به همراه تغییر نكرده و همان قیمت های پیشین است.

یادآور می شود؛ در حالی كه تعرفه مكالمه تلفن ثابت از 20 فروردین ماه افزایش یافته است، اما تاكنون كه نزدیك 2 ماه از این تصمیم می گذارد، ‌دستگاههای مربوطه مانند سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شركت مخابرات ایران هیچگونه اطلاع رسانی در این مورد انجام نداده اند.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...