نسخه چاپی

طی مراسمی

واگذاری ۲۳۰۰ واحد مسكونی به كاركنان ارتش

۲۳۰۰ واحد مسكونی در شهرك چیتگر تهران در مراسمی با حضور تعدادی از فرماندهان ارتش و رئیس بنیاد تعاون ارتش تحویل كاركنان این نیرو شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ۲۳۰۰ واحد مسکونی در شهرک چیتگر تهران طی مراسمی صبح امروز با حضور تعدادی از فرماندهان ارتش تحویل کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

در مراسم امروز امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار عباس محتاج رئیس بنیاد تعاون ارتش، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و سیدمهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس حضور داشتند.

دریادار محتاج رئیس بنیاد تعاون ارتش طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه کمک به تامین مسکن برای کارکنان ارتش از وظایف بنیاد تعاون است، گفت: امسال برنامه ما این بود که در مجموعه معاونت مسکن تا حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی از طریق وام طرح حکمت و همچنین استفاده از ظرفیت‌های دیگر به کارکنان ارتش معرفی شود تا بتوانیم حجم بالای کارکنان ارتش را تحت حمایت مسکن قرار دهیم.

وی افزود: در همین زمینه موسسه مسکن‌سازان کمک فراوانی به ما کردند. البته سیاست کلی بنیاد حرکت به سمت حمایت از تعاونی‌ها در جهت ساخت و ساز است و این هدف را دنبال می‌کنیم.

رئیس بنیاد تعاون ارتش با بیان اینکه در سال ۹۱، ۷۰۰ واحد مسکونی، در سال ۹۲، ۱۲۰۰ واحد و امسال ۲۳۰۰ واحد مسکونی را تحویل کارکنان ارتش داده‌ایم، اظهار داشت: این نشان دهنده برنامه‌ریزی دقیق همکاران ما در این حوزه است.

دریادار محتاج اضافه کرد: مطالبه ما بیش از مجموعه حاضر بود ولی به هر حال الزاماتی در حوزه ساخت و ساز بود که محدودیت‌هایی را برای ما ایجاد می‌کرد؛ ۱۰ درصد از مجموعه چیتگر تحت فضای اشغال مسکونی قرار گرفته و مابقی اختصاص به فضای باز دارد. ارتش در این منطقه اختیار ۶۰۰ هکتار زمین را دارد که ۱۳۰ هکتار را در اختیار بنیاد تعاون داده‌اند و بقیه در خدمت فضای باز است که البته ۱۰ درصد از این ۱۳۰ هکتار را اشغال کرده‌ایم و بقیه اختصاص به معابر و فضای سبز دارد.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم قضاوت نادرستی از ساخت و سازهای مجموعه‌های نیروهای مسلح و به خصوص ارتش در تهران نشود، گفت: ما تمامی اصول شهرسازی را رعایت کردیم و هیچ کار غیرقانونی انجام نداده‌ایم.

۱۳۹۳/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...