نسخه چاپی

توضیحات احمدی مقدم درباره سقوط هواپیمای ناجا

سردار احمدی‌مقدم گفت: جنازه‌های سرنشینان هواپیمای سقوط كرده نیروی انتظامی نسبتاً سالم است و تیم بررسی صحنه برای بررسی هر چه دقیق‌تر به محل حادثه اعزام شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس،سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه همایش ملی طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که «آخرین جزئیات درباره سقوط هواپیمای ناجا چیست؟»، اظهار داشت: هواپیما دو موتوره و از نوع توربو کماندر که هواپیمای کوچک است و سال‌ها در نیروی انتظامی مشغول به خدمت است و دیروز ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه از تهران عازم زاهدان شد.

وی افزود: یک گروه کارشناسان نیروی انتظامی برای نظارت‌ها به منطقه می‌رفتند که متأسفانه حدود ساعت ۹ شب در حوالی زاهدان ابتدا از دید رادار گم شد و بعد امروز در کاوش‌های محلی لاشه هواپیما پیدا شد.

احمدی‌مقدم ادامه داد: ارزیابی اولیه این است که خلبان قصد فرود اضطراری داشته است که تقریباً محوطه نسبتاً همواری را انتخاب کرده است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه این هواپیما بال‌های پهنی دارد و اگر موتور آن هم کار نکند، مدت زمان قابل توجهی را می‌تواند پرواز داشته باشد، خاطرنشان کرد: زمینی که برای فرود انتخاب شده در هنگام شب بود و زمین ناهمواری داشته و در این ناهمواری‌ها هواپیما دچار آسیب شده و متلاشی می‌شود.

وی افزود: جنازه‌ها نسبتاً سالم امروز در آنجا کشف شده است و تیم بررسی صحنه از نظر سانحه و تیم فنی اعزام شده‌اند که به هر نتیجه‌ای رسیدند، اعلام می‌کنیم.

سردار احمدی‌مقدم در خصوص سرنشینان این هواپیما گفت: سردار صادقی معاون ایمنی بازرسی نیروی انتظامی و سه کارشناس دیگر عازم منطقه بودند که متأسفانه این حادثه رخ داد.

فرمانده ناجا در پایان گفت: سرنشینان هواپیما دو خلبان و یک فنی پرواز و همچنین چهار نفر از کارشناسان نیروی انتظامی بوده‌اند.

۱۳۹۳/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...