نسخه چاپی

آخرین خبر از صیدهای فتح الله زاده/توافق با انصاریفرد و دو ملی‌پوش

مدیرعامل باشگاه استقلال كه روز سه‌شنبه در سمتش ماندگار شد به آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه اشاره كرد و گفت: در جلسه‌ای كه سه‌شنبه شب داشتیم با كریم انصاریفرد به توافق رسیدیم و با آندرانیك تیموریان هم برای تمدید قراردادش صحبت كردیم.

علی فتح الله زاده صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: شب گذشته مذاکرات خوبی با کریم انصاریفرد داشتیم و با او به توافق رسیدیم و حداکثر تا 48 ساعت آینده قرارداد او را نهایی خواهیم کرد. ضمن اینکه مذاکراتی با آندرانیک تیموریان انجام دادیم و به نتایج خوبی رسیدیم و او هم بزودی قراردادش را تمدید خواهد کرد. با خسرو حیدری هم به توافق رسیدیم تا دومین بازیکن ملی پوش ما هم تمدید کند.

مدیر عامل باشگاه استقلال ادامه داد: در مرحله فعلی به دنبال تمدید قرارداد بازیکنانی هستیم که قراردادشان با استقلال به پایان رسیده است. حفظ این دسته از بازیکنان اولویت اصلی باشگاه است. البته ساموئل هم در فهرست مد نظر قلعه نویی قراردارد اما هنوز از نظر مالی با این بازیکن به توافق نرسیده ایم. اگر به توافق برسیم او را هم حفظ خواهیم کرد.

فتح الله زاده در مورد بازیکنانی جدیدی که در فهرست امیرقلعه نویی قرار دارند خاطرنشان کرد: امین منوچهری و قاسم دهنوی دو بازیکن دیگری هستند که در فهرست ارائه شده از سوی امیر قلعه نویی قرار دارند اما هنوز مذاکره ای با آنها نداشته ایم. با این حال در صورت نیاز حتما با این دو بازیکن هم وارد مذاکره جدی خواهیم شد.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...