نسخه چاپی

جنگ جهانی سوم در راه است!

وب سایت خبری انگلیسی میرر طی گزارشی نوشته است در صورت سقوط كوبانی و تسلط داعش بر این شهر، احتمال آغاز جنگ جهانی سوم آغاز خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ وب سایت خبری انگلیسی میرر طی گزارشی نوشته است در صورت سقوط کوبانی و تسلط داعش بر این شهر، احتمال آغاز جنگ جهانی سوم آغاز خواهد شد.

در این گزارش آمده است، در صورت سقوط کوبانی و دسترسی عناصر داعش به مرز ترکیه، ورود این افراد چه به صورت قاچاقی و چه در لباس پناهنده به خاک این کشور بسیار آسان خواهد شد. ورود داعش به ترکیه نیز مقدمه‌ای است برای ورود به اروپا و گسترش هرچه بیشتر نیروهای این گروه تروریستی در کشورهای همسایه ترکیه.

در ادامه این گزارش آمده است، ورود داعش به اروپا و اجرای عملیات‌های تروریستی در کشورهای اروپایی در کنار بحران و جنگ در خاورمیانه و همچنین ادامه حضور آمریکا، جنگ جهانی سوم را به راه خواهد انداخت. به گفته برخی مقامات امنیتی، عناصر داعش تاکنون بارها تلاش نموده‌اند از طریق ترکیه وارد اروپا شوند، اما خوشبختانه به موفقیت چندانی نرسیده‌اند. اما با سقوط کوبانی، جلوگیری از نفوذ گسترده داعش در اروپا بسیار دشوار خواهد بود.

۱۳۹۳/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...