نسخه چاپی

سنتاتور آمریكایی: داعش پیروز جنگ است

سناتور "جان مك كین" هشدار داد كه نیروهای داعش در حال كسب پیروزی در عراق و سوریه هستند و آمریكا می بایست استراتژی خود را در این زمینه تغییر دهد.

به گزارش نما به نقل از مهر، رقیب باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 که از منتقدان اصلی سیاست های کاخ سفید محسوب می شود در اظهاراتی اعلام کرد که اگر واشنگتن استراتژی خود را تغییر ندهد، در جنگ علیه داعش این تروریست ها هستند که پیروز می شوند.

به گزارش سی ان ان، سناتور "جان مک کین" هشدار داد که نيروهای داعش در حال کسب پيروزی در عراق و سوريه هستند و آمريکا می بايست استراتژی خود را در این زمینه تغییر دهد.

مک کین در گفتگو با سی ان ان، خواهان تجديد نظر در راهبرد آمريکا در قبال داعش شده و گفت:‌ آنها در حال پيروزی هستند نه ما. عراقی‌ها هم (در نبرد با داعش) پيروز نيستنند،‌ نيروهای پيشمرگ کرد نيز پيروز نمی شوند.

در حالی جان مک کین خواستار تغییر راهبرد آمریکا در قبال گروه داعش شده که سوزان رايس، مشاور امنيت ملی آمريکا، استفاده از نيروی زمينی برای مقابله با داعش را رد کرده است.

این در حالی است که مقامهای استان انبار در غرب بغداد می گويند،‌ اين استان در آستانه سقوط است و نيروهای گروه داعش در حال تصرف کامل آن هستند.

۱۳۹۳/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...