نسخه چاپی

كیتارو، آهنگ‌ساز معروف به ایران آمد + تصاویر

كیتارو آهنگساز و نوازنده ژاپنی صاحب‌نام دنیای موسیقی سرانجام بعد از حرف و حدیث های فراوان در مورد حضورش در ایران ساعت 1:30 بامداد روز دوشنبه 21 مهر با استقبال رسمی مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم استقبال رسمی از کیتارو نوازنده و آهنگساز ژاپنی که در سالن تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام گرفت ضمن خوش آمدگویی به این هنرمند ژاپنی، همسرش و هیات همراه وی گفت: بسیار خوشحال و خرسندیم که این بار با کمال افتخار میزبان یکی از بهترین و نام آورترین هنرمندان موسیقی دنیا هستیم به همین دلیل به نمایندگی از مردم کشورم، هنرمندان و مسوولان وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی به شما خوش‌آمد صمیمانه ای اعلام می کنم.

این آهنگساز در ادامه این مراسم استقبال که بامداد روز دوشنبه 21 مهر ماه در سالن تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد ضمن ارائه توضیحاتی مختصر به کیتارو از نحوه فعالیتهای موسیقیدان های حرفه ای در حوزه های سنتی، پاپ و تلفیقی گفت: مردم در ایران علاقه زیادی به موسیقی هنری و جدی دارند بنابراین هیچوقت برای ما دور از ذهن نبوده که موسیقی حرفه ای در کشور همیشه اجرا می شده است. این در حالی است که به ازای هر خانواده ایرانی یک نوازنده حضور دارد.

کیتارو در ایران (2).jpg

کیتارو در ایران (4).jpg


وی تاکید کرد: خوشبختانه با حضور بیش از 30 هزار موسیقیدان حرفه ای در ایران که 50 درصد آنها به موسیقی فولک علاقه زیادی دارند به جهانی شدن نزدیک شده ایم. البته بسیاری از هنرمندان جوان ما هم هستند که به آثار سبک «نیو ایج» شما علاقه زیادی دارند و بعضا نیز آثاری ساخته اند که تحت تاثیر این آثار است. با این حال امیدواریم در این مدت حسی که از ایران و ایرانی می گیرید باعث ساخت قطعه ای درباره ایران شود و من مطمئن هستم این احساس طی این روزها در درون شما به وجود خواهد آمد.

۱۳۹۳/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...