نسخه چاپی

تكذیب‌سخنان عباسی توسط فدراسیون‌جهانی!

رئیس فدراسیون جهانی كانو گفت: جعلی بودن نامه‌ای كه فدراسیون جهانی قایقرانی به وزیر ورزش ایران ارسال كرده، صحت ندارد و وزیر ورزش ایران نیز به آن پاسخ داده است!

خوزه پرورنا در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص اظهارات امروز محمد عباسی وزیر ورزش ایران که نامه فدراسیون جهانی را دیگران نوشته اند و از سوی فدراسیون جهانی به ایران ارسال کرده اند، اظهار داشت: چنینی مسئله‌‌ای صحت ندارد و من خودم این نامه را خطاب به وزیر ورزش ایران ارسال کردم.
وی در مورد احتمال تماس دنیامالی در این خصوص افزود: دنیا مالی تماسی با من نداشته است و این مسئله که او از طرف ما اقدام به ارسال این نامه کرده، درست نیست. نامه از سوی فدراسیون بین‌المللی برای ایران ارسال شده تا دلایل برکناری دنیا مالی ارا جویا شویم.
رئیس فدراسیون جهانی کانو خاطرنشان کرد: این نامه خاصی نیست و ما فقط برای توضیح خواستن برای دلایل برکناری رئیس قبلی فدراسیون قایقرانی ایران و روی کار آمدن رئیس جدید آن را ارسال کرده‌ایم. چنین نامه‌هایی بسیار متدوال هستند و برای تمام کشورهایی که شرایط مشابهی داشته باشند، ارسال می‌شود.
پرورنا در پاسخ به اینکه آیا پاسخ مسئولان ایران به دستتان رسیده‌ است، گفت: بله، یک فکس از سوی وزیر ورزش ایران دریافت کردم که البته هیچ دلیلی در آن اشاره نشده بود. این نامه بسیار کلی بود و تنها نوشته شده بود که رئیس سابق برکنار شده و رئیس و دبیران جدید با این مشخصات در فدراسیون قایقرانی انتخاب شده‌اند.
وی افزود: نوشته شده بود که سازمان جدیدی روی کار آمده و دلایل برکناری دنیا مالی را توضیح خواهیم داد، اما دلیل خاصی در این نامه مطرح نشده بود.
رئیس فدراسیون جهانی کانو تصریح کرد: این پاسخ را فعلا پذیرفته‌ایم، اما این تنها به تصمیم من بستگی ندارد، بلکه تمام فدراسیون‌های جهانی قایقرانی نامه‌های مشابهی به ایران ارسال کرده‌اند و منتظر پاسخ کمیته ملی المپیک ایران هستند.
وی در خصوص بحث تعلیق قایقرانی ایران گفت: باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم و در حال حاضر هیچ اقدامی انجام نمی‌دهیم.
پرورنا خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران را تعلیق نمی‌کنیم، اما نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ دهد. مطمئنا جلسه‌ای به منظور تصمیم‌گیری در این خصوص برگزار می‌کنیم، اما هنوز تاریخی برای این جلسه تعیین نکرده‌ایم.
خوزه پرورنا اظهار داشت: فدراسیون قایقرانی ایران در حال حاضر هیچ مشکلی برای شرکت در رقابت‌ها ندارد. از نظر ما فعلا مشکلی نیست اما IOC تصمیم نهایی را در خصوص تعلیق ایران می‌گیرد و من از این تصمیم برای آینده فدراسیون قایقرانی ایران اطلاعی ندارم.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...