نسخه چاپی

حبیبی: "آل اسحاق" گزینه موتلفه نیست

عکس خبري -حبيبي: "آل اسحاق" گزينه موتلفه نيست

دبیركل حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این سئوال كه آیا حزب موتلفه با آقای "یحیی آل اسحاق" برای نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری آینده مذاكره‌ای‌ داشته است گفت: هیچ بحثی با هیچ شخصی در این باره نداشته‌ایم.


محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه کنگره حزب مؤتلفه اسلامی هر سه سال یکبار برگزار می‌شود، اظهار داشت:‌ امسال نیز سال برگزاری این کنگره است اما تاریخ آن مشخص نیست.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه در کنگره حزب 30 نفر از اعضای جدید شورای مرکزی تعیین می‌شوند و 5 نفر نیز اعضای علی‌البدل هستند، تصریح کرد: اعضای شورای مرکزی بعد از انتخاب معمولاً در جلسات اول یا دوم مسئولان اجرایی حزب را انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی از مسئولان همان قبلی‌ها یا اینکه مسئولان جدید باشند، یادآور شد: این تغییرات هر سه سال یک بار در حزب مؤتلفه اسلامی صورت می‌گیرد.

حبیبی در پاسخ به این سئوال که آیا حزب موتلفه با آقای "یحیی آل اسحاق" رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران برای نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری آینده مذاکره‌ای‌ داشته است گفت: هیچ بحثی با هیچ شخصی برای ریاست‌جمهوری آینده تا به حال از سوی حزب مؤتلفه صورت نگرفته است و جلسه‌ای برای تعیین نامزد ریاست‌جمهوری نداشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه همه مسئولان کشور باید با توجه به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به صورت متوازن به انجام همه وظایفی که بر عهده آنها است بپردازند، افزود: البته گروه‌های سیاسی و اشخاصی که قصد نامزدی دارند باید با مراقبت کنند به سایر کارها لطمه‌ای وارد نشود.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...