نسخه چاپی

واكنش رضازاده به مصدومیت سلیمی

عکس خبري -واکنش رضازاده به مصدوميت سليمي

رییس فدراسیون وزنه‌برداری اظهار كرد: پس از این كه من هم شنیدم كه برخی از رسانه‌ها اعلام كرده‌اند كه بهداد مصدوم شده، با كوروش باقری صحبت كردم و او به من گفت كه چنین چیزی نیست و موضوع مصدومیت تنها برداشت رسانه‌ها است!


به گزارش نما به نقل از ایسنا، حسين رضا زاده به عنوان رييس فدراسيون وزنه‌برداري در مورد مصدوميت بهداد سليمي، گفت: بهداد مصدوم نشده و تنها يك مقدار درد در ناحيه زانو دارد كه اين درد هم به خاطر فشار تمرينات طبيعي است.

رييس فدراسيون وزنه‌برداري اظهار كرد: پس از اين كه من هم شنيدم كه برخي از رسانه‌ها اعلام كرده‌اند كه بهداد مصدوم شده، با كوروش باقري صحبت كردم و او به من گفت كه چنين چيزي نيست و موضوع مصدوميت تنها برداشت رسانه‌ها است!

رضا زاده ادامه داد: وزنه‌برداري رشته اي بسيار سنگين است و روز به روز تمرينات بچه‌ها سنگين‌تر مي‌شود و همين مساله باعث شده تا وزنه‌برداران احساس درد كنند. برخي دستشان درد مي‌كند و برخي پايشان و اين مساله طبيعي است. حالا چون بهداد سليمي ستاره تيم است همه از او نام مي‌برند، اما به هر حال درد هميشه با وزنه‌برداري بوده و هست. بهداد حتي قبل از اين كه به اردوي بجنورد برود نيز از ناحيه زانو احساس درد مي‌كرد، اما بر اساس تمرين‌ها و سبك كردن آن‌ها دوباره به شرايط ايده‌آل بر مي‌گردد و اين موضوع در وزنه‌برداري خيلي طبيعي است . براي من هم زماني كه قهرمان بودم بارها اتفاق مي‌افتد.

رضازاده ادامه داد: در آخرين گزارشي كه امروز كوروش باقري به من داده، هيچ بحثي از مصدوميت نيست و وزنه‌برداران هم اكنون بدون هيچ مشكلي در حال تمرين هستند. البته ما بايد قبول كنيم كه در اردوي بجنورد فشار تمرين‌ها نسبت به قبل بيشتر شده و اين مساله درد بچه ها را بيشتر مي‌كند ، اما از 10 روز آينده قرار است تمرينات سبك تر شود و بدن‌ها براي حضور در بازي‌هاي المپيك بازسازي مي‌شوند.

رييس فدراسيون وزنه‌برداري با بيان اين كه هيچ نگراني در مورد بهداد سليمي و ساير وزنه‌برداران نيست، ادامه داد: اگر كوروش گفته كه رسيدن بهداد سليمي به المپيك قطعي نيست، خودش بايد پاسخگو باشد، اما من به عنوان رييس فدراسيون مي گويم كه بهداد مشكلي ندارد و اين دردها هم براي او طبيعي است. همان طور كه اين دردها را بقيه وزنه‌برداران دارند.

رضازاده در پاسخ به اين سوال كه گويا سرمربي تيم ملي مي خواسته با اين مساله كمي بار فشار رواني را از دوش بهداد سليمي كم كند، ادامه داد: نه فكر نمي‌كنم كه اين طور باشد، البته خود كوروش بهتر مي‌تواند در اين زمينه توضيح بدهد، اما تيم ما براي موفقيت در المپيك آماده مي‌شود و بايد بدانيم كه وزنه‌برداران ما هم اكنون براي حضور در بازي‌هاي المپيك آماده مي‌شوند نه براي حضور در مسابقه‌هاي قهرماني كشور. بنابراين فشار زياد است و همه بايد حواسمان جمع تيم باشد.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...