نسخه چاپی

مذاكره با فرهاد مجیدی برای حضور در تراكتورسازی

شاید در نگاه اول این موضوع كه فرهاد سر از تبریز درآورد باوركردنی نباشد اما وقتی خبر می رسد كه فرهاد قصد بازگشت دارد و در استقلال قلعه نویی هم حاضر نخواهد بود، آنوقت این خبر جدی تر به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، در فصل نقل و انتقالات امسال با وجود اخبار مختلفی که درباره جابجایی ستاره ها به گوش می رسد اما تا این لحظه هیچکس نمی داند که بمب اصلی نقل و انتقالات کدام چهره خواهد بود.

فرهاد مجیدی مهاجم محبوب استقلالی ها که فصل گذشته به دلیل اختلاف شدید با علی فتح الله زاده و معاونان وی ترک وطن کرد، این روزها در اندیشه بازگشت به ایران است اما از آنجایی که این بازیکن حاضر نیست در استقلال قلعه نویی بازی کند، گزینه های دیگری پیش روی وی قرار می گیرند که یکی از آن گزینه ها تراکتورسازی است.

پرویز مظلومی گزینه اصلی سرمربی‌گری تراکتورسازان که رابطه خوبی با مجیدی دارد اواخر هفته گذشته با این بازیکن برای حضور در تبریز مذاکره کوتاهی داشت اما هنوز جواب مشخصی از فرهاد نگرفته است.

یکی از نزدیکان این بازیکن مقصد آینده وی را نامعلوم می داند و می گوید: شاید فرهاد یک فصل دیگر در قطر بماند و به پیشنهادهای خارجی اش پاسخ مثبت بدهد اما با این حال باید صبر کرد تا ظرف روزهای آینده این بازیکن تصمیم نهایی خود را بگیرد.

پرویز مظلومی در انتهای فصل گذشته نیز وقتی به مدیران استقلال لیست داد فرهاد مجیدی در صدر آن لیست قرار داشت اما با ماندن فتح الله زاده و جذب قلعه نویی عملا پروسه بازگشت مجیدی به بن بست خورد.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...