نسخه چاپی

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما:

رییس جمهور از فردی حمایت میكند كه حاضر به دفاع از وی نشد

عکس خبري -رييس جمهور از فردي حمايت ميکند که حاضر به دفاع از وي نشد

مراد علی منصوری رضی گفت:این سوال در اذهان عمومی ایجاد می شود كه جناب رییس جمهور چرا در روز استیضاح نیامد؟ البته این سوال را باید از خود ایشان پرسید .

مراد علی منصوری رضی نماینده مجلس هفتم و هشتم در رابطه با سخنان رییس جمهور در دفاع از وزیر عزل شده خود از وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری گفت: بنده به عنوان یک شهروند ایرانی این مطلب را بیان می کنم که چه خوب بود در روز استیضاح وزیر علوم و تحقیقات ، جناب آقای روحانی حضور پیدا می کردند . اهتمام بر این بود شاید نقطه نظرات ایشان در رابطه با آقای فرجی دانا اثر گذار بود. لذا شاید همین دفاعی که ایشان در دانشگاه از وزیر اسبق علوم خود داشتند ، در مجلس اثر بخش بود .
وی افزود : لازم به توضیح است که جناب فرجی دانا شخصیت مومن است و همین نمایندگان در سال گذشته به ایشان رای اعتماد دادند . لذا نمایندگان فقط از چند انتصابات ایشان در دانشگاهها گلایه مند بودند که اگر تعامل بیشتر بین مجلس و دولت بود این اتفاق نمی افتاد .لذا این سوال در اذهان عمومی ایجاد می شود که جناب رییس جمهور چرا در روز استیضاح نیامد؟ البته این سوال را باید از خود ایشان پرسید .
منصوری ادامه داد: هنگامی که در روز استیضاح وزیری رییس دولت حاضر نشود ، پشتوانه آن وزیر کم می شود. لذا شاید با حضور و دفاع ایشان از وزیر، استیضاح رای نمی آورد و رای اعتماد به وزیر داده می شد. به هر جهت مردم ما آگاه هستند و رفتار مسوولین را تحلیل می کند و نهایتا قضاوت می کنند .

۱۳۹۳/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...