نسخه چاپی

سیدجلال: هیچ پولی از پرسپولیس نگرفتم

عکس خبري -سيدجلال: هيچ پولي از پرسپوليس نگرفتم

مدافع فصل پیش سپاهان از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد و سپاهان هم خواهان تمدید قرارداد با او است.


به گزارش نما به نقل از سايت گل، سيدجلال حسيني اين روزها يکي از سوژه‌هاي خبرساز فصل نقل و انتقالات ليگ برتر است. در روزهاي اخير شايعات مختلفي در مورد پيوستن او به پرسپوليس و استقلال مطرح شد ولي سيدجلال هنوز تصميمي نگرفته است.

حسيني روز دوشنبه در مصاحبه‌اي اعلام کرد که قرار است روز سه‌شنبه با باشگاه استقلال مذاکره کند. از طرفي اين شايعه هم به وجود آمد که سيدجلال ديروز ناهار را با قلعه‌نويي خورده ولي او اين موضوع را تکذيب مي‌کند. حسيني در اين خصوص گفت: « نمي‌دانم چرا در مورد من اين همه شايعه درست مي‌شود و اين در حالي است که هنوز تصميم خاصي نگرفته‌ام. آنهايي که مي‌گويند ديروز با قلعه‌نويي ناهار خوردم بيايند ثابت کنند. در ضمن من روز گذشته با پژمان نوري بودم و ناهار را در هتل آزادي خورديم.»

شب گذشته اما اين خبر دهان به دهان پيچيد که سيدجلال با پرسپوليس به توافق رسيده و حتي درصدي از مبلغ قراردادش را دريافت کرده است. او در اين خصوص مي‌گويد:« اين خبر هم صحت ندارد در ضمن نه از پرسپوليس پول گرفتم و نه قراردادي امضا کردم. من اين موضوع را تکذيب نمي‌کنم که از استقلال و پرسپوليس پيشنهاد دارم ولي فعلا تصميمي نگرفته‌ام.»

سيدجلال در پايان حرف‌هايش اظهار داشت: «از پرسپوليس و استقلال پيشنهاد دارم و سپاهان هم خواهان تمديد قرارداد با من است. برادرم کارهايم را پيگيري مي‌کند و فکر مي‌ کنم تا قبل از بازي با قطر تصميم نهايي را گرفته و تيم فصل بعدم را انتخاب مي‌کنم.»

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...