نسخه چاپی

محرومیت‌ در انتظار ملی‌پوش متخلف‌

ملی پوش دوومیدانی ایران كه گفته می‌شود در بازی‌های آسیایی با خطای عمدی باعث حذف تیم امدادی ایران شد، محروم خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، برخی ملی پوشان دوومیدانی در بازی‌های آسیایی اینچئون با وجود داشتن اردوهای طولانی و فراهم بودن کسب مدال عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و حتی در ماده 4 در 400 متر یکی از ملی پوشان به عمد مسابقه را رها کرد و باعث حذف ایران شد. کاری که دیگر ملی پوشان را به واکنش های تندی وا داشت و حتی آنها احسان طهماسبی را به خیانت متهم کردند.

پس از این اتفاقات مسئولان فدراسیون در جلساتی که داشتند در خصوص برخی ملی پوشان بررسی‌هایی را انجام داده‌اند و قرار است در خصوص آنها تصمیماتی بگیرند.

تیمور غیاثی، مدیر تیم های ملی در این خصوص گفت‌: تصمیم فدراسیون این است که دیگر روی ملی پوشانی که در بازی‌های آسیایی با وجود امکاناتی که برای آنها فراهم شده بود، کم کاری کردند، سرمایه گذاری نکند.

وی در خصوص اینکه برخی ملی پوشان گفته‌اند، طهماسبی، در دوی 4 در 400 متر به عمد اشتباه کرد و باعث حذف ایران شد، گفت: دقیقا همین اتفاق افتاده است و او همه چیز را خراب کرد و زحمت‌هایی که کشیده بود را هدر داد. او عرق ملی نداشت و به همین دلیل محروم خواهد شد.

غیاثی گفت: او حتی پاسخگوی تخلف و اشتباه خود هم نیست و عذرخواهی هم نکرده است و با این وضعیت دیگر چگونه می‌تواند در تیم ملی جا داشته باشد.

۱۳۹۳/۷/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...