نسخه چاپی

شلیك به شاهین نجفی

در واكنش به توهین خواننده مرتد به ساحت مقدس امام هادی(ع) بازی آنلاین «شلیك به مرتد» تولید و به صورت رایگان در فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش نما پس از انتشار اثر سخیف و کثیف شاهین نجفی، خواننده ضد دین و نظام، مؤسسه هنر ناب اسلامی اقدام به تولید یک بازی فلش در واکنش به این هتک حرمت آشکار گرفت.

هدف اصلی این بازی، نمایش انزجار عمومی شیعیان از چنین رفتارهای حرمت شکنانه و اعلام آمادگی همه جانبه برای اجرای حکم قتل برای این مرتد ملعون است. بدیهی است شاهین نجفی و هر عنصر خودفروخته دیگری که به پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت(ع) توهین کند، ‌باید هر لحظه در انتظار مرگ خویش توسط مسلمانان بوده و مانند سلمان رشدی ، در تمام لحظات زندگی، مخفیانه و حقارت بار زندگی کند.

در این بازی، استودیوی بنگاه دروغ پراکنی (بی بی سی)، به عنوان فضای بازی در نظر گرفته شده و اسامی برخی حامیان جریان تقدس زدایی و توهین به اهل بیت (ع) از جمله BBC، بالاترین، فیس بوک (facebook)، شبکه من و تو (manoto)، صدای آمریکا (VOA) و توئیتر (Twwitter) به همراه نماد رژیم غاصب صهیونیستی در این فضا ملاحظه می شود. همچنین چهره ای از شاهین نجفی که میکروفونی در دست دارد به عنوان مترسک این دست های پشت پرده به عنوان شخصیت هدف شلیک طراحی شده است.

این بازی که « شلیک به مرتد » نام دارد بصورت رایگان در فضای مجازی منتشر شده است.
منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه هنر ناب اسلامی

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...