نسخه چاپی

گزارشی از روند حذف بنزین آلوده به دولت

ابتكار از وزارت نفت برای ارائه بنزین استاندارد و حذف بنزین آلوده و نیز وزارت صنایع و خودروسازان برای اعمال استاندارد یورو ۴ برای خودروهای تولید داخلی تشكر كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، معاون رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت، گزارشی از روند حذف بنزین آلوده و بهبود تدریجی کیفیت هوا در شهرهای کشور را ارائه کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از پورتال سازمان حفاظت محیط زیست، معصومه ابتکار در این باره گفت: این گزارش حاوی هماهنگی دستگاه‌های دولتی ازجمله وزارت‌خانه‌های نفت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موسسه استاندارد و سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه حذف بنزین آلوده پتروشیمی و اجرای برنامه‌های کاهش آلودگی هوا بود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه کیفیت هوا براساس شاخص‌های موجود در شهرهایی که بنزین یورو۴ توزیع شده، بهبود یافته است، گفت: البته بخش‌های دیگر برنامه کاهش آلودگی هوا مصوبه اردیبهشت ۹۳ باید با جدیت از سوی ۱۵ دستگاه درگیر در آن دنبال و اجرا شود. ابتکار از وزارت نفت برای ارائه بنزین استاندارد و حذف بنزین آلوده و نیز وزارت صنایع و خودروسازان برای اعمال استاندارد یورو ۴ برای خودروهای تولید داخلی تشکر کرد.

۱۳۹۳/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...