نسخه چاپی

چند روز آینده قراردادم را با پرسپولیس ثبت می‌كنم

عکس خبري -چند روز آينده قراردادم را با پرسپوليس ثبت مي‌كنم

محمد نوری معتقد است پرسپولیس تاكنون عملكرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته‌ است.

به گزارش نما، هافبك تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با ايسنا، درباره انتشار ليست بازيكنان مورد تاييد دنيزلي در فصل آينده و حرف و حديث‌هايي كه درباره آن به وجود آمده اظهار كرد: در فوتبال حرفه‌اي مربي و مديرعامل يك باشگاه اختيار تام دارند كه درباره بازيكنان خود تصميم‌گيري كنند. در تمام تيم‌ها اين وضعيت حاكم است كه نفرات مورد نياز خود را براي فصل بعد اعلام مي‌كنند و اين حق طبيعي يك باشگاه است.

وي ادامه داد: بنابراين فكر نمي‌كنم جايي براي ناراحتي و خرده‌گيري باشد. ضمن اينكه بازيكناني كه در اين ليست نبوده‌اند يا از پرسپوليس مي‌روند، همگي بازيكنان بزرگي بوده‌اند كه من براي آن‌ها آرزوي موفقيت مي‌كنم.

نوري درباره عملكرد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات هم گفت: باشگاه بر اساس نقاط ضعفي كه تيم داشته در حال جذب بازيكنان جديد است و مطمئنا سعي مي‌كند كه بهترين‌ها را به پرسپوليس بياورد. فكر مي‌كنم تا اينجا هم عملكرد خوبي داشته‌اند. متاسفانه ما فصل گذشته بدنسازي خوبي پيش از آغاز فصل نداشتيم و همين باعث شد اوايل فصل نتايج خوبي نگيريم.

وي افزود: اگر مربي بدنساز خوبي در آن زمان داشتيم، شايد شرايط به گونه‌ي ديگري مي‌شد. همچنين مسائل حاشيه‌اي كه در اين فصل گريبان پرسپوليس را گرفت بيشتر از سال‌هاي گذشته بود و از روز اول حرف و حديث‌هاي زيادي درباره مسائل مختلف در تيم به وجود آمد. هر روز تيتر يك روزنامه‌ها درباره پرسپوليس بود و همين حاشيه‌ها كمر تيم را شكست. با اين حال مطمئنم كه با بودن رويانيان در اين فصل شرايط بهتر خواهد شد و تيم مي‌تواند با آرامش به كارش ادامه دهد. پرسپوليس تيم بزرگي است كه هميشه بازيكنان درجه يكي داشته و مطمئنا در صورت وجود آرامش در اين تيم كسب عنوان قهرماني چندان دور از دسترس نيست.

هافبك پرسپوليس درباره اينكه گفته مي‌شود برخي بازيكنان فصل گذشته با دنيزلي مشكل داشتند گفت: نمي‌دانم بازيكني با دنيزلي مشكل داشته يا نه اما معمولا وقتي يك بازيكن به زمين مي‌آيد، تمام انرژي‌اش را براي تيمش مي‌گذارد و از اختلافات احتمالي عبور مي‌كند. اصلا قبول ندارم كه يك بازيكن به دليل اينكه احتمال مي‌دهد فصل بعد در تيمش نيست، بازي هميشگي خود را انجام ندهد.

محمد نوري با اشاره به اينكه به فصل آينده خوش‌بين است، گفت: فصل قبل هواداران از عملكرد ما راضي نبودند و در اين فصل بايد حتما جبران كنيم. تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم و مطمئنا مديريت باشگاه هم بسترهاي لازم را براي موفقيت تيم فراهم خواهند كرد. وقت آن رسيده است كه در اين فصل پس از چهار، پنج سال يك قهرماني را به هواداران خوب پرسپوليس هديه كنيم.

وي در پايان درباره اينكه چه زماني قرارداد خود را با پرسپوليس تمديد خواهد كرد گفت: چند روز آينده به تهران خواهم آمد و قرارداد خود را به طور رسمي تمديد مي‌كنم.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...