نسخه چاپی

آخرین آمار از تجاوز جنسی در انگلیس

دفتر آمار ملی بریتانیا اعلام كرد كه تعداد موارد گزارش شده تجاوز در انگلیس و ولز طی سال گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از تلگراف نوشت: دفتر آمار ملی بریتانیا در گزارشی ضمن اشاره به رشد فزاینده تجاوز در این کشور طی سال گذشته افزود: میزان جرائم خشونت آمیز نیز که توسط پلیس ثبت شده با رشد 11 درصدی مواجه شده است.

بر اساس این گزارش بیش از 22100 مورد تجاوز طی سال گذشته توسط پلیس بریتانیا ثبت شده که این رقم نشانگر رشد 29 درصدی بوده و بالاترین رقم در بین 68 هزار مورد جرم جنسی به شمار می رود.

این آمارها نشان می دهد که تعداد تجاوز جنسی انجام شده با چاقو و اشیاء نوک تیز در این مدت با 48 درصد رشد به بیش از 294 مورد رسیده است. افزایش چشمگیر انواع جرائم جنسی گزارش شده به پلیس بریتانیا بیشتر به خاطر ان بوده است که قربانیان اعتماد بیشتری نسبت به این مساله پیدا کرده اند که پلیس با جدیت بیشتری شکایت های آنها را دنبال خواهد کرد.

افزایش غیر منتظره کل جرائم خشونت آمیز در بریتانیا نشان می دهد که بیش از 666700 مورد خشونت علیه افراد در انگلیس و ولز در 12 ماه گذشته منتهی به ژوئن به وقوع پیوسته است. این رقم نشانگر آن است که تعداد جرائم خشونت آمیز گزارش شده در این مدت 69 هزار مورد بیشتر از 12 ماه قبل از آن بوده است.

۱۳۹۳/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...