نسخه چاپی

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با نما:

از دعایی بیش از این انتظار نمی رود/خاتمی توبه نكند طلحه و زیبر عصر خواهد شد/ثمرات امام را به خاتمی نسبت ندهید

عکس خبري -از دعايي بيش از اين انتظار نمي رود/خاتمي توبه نکند طلحه و زيبر عصر خواهد شد/ثمرات امام را به خاتمي نسبت ندهيد/کارنامه مسئوليت هاي خاتمي سياهي و تيرگي است

جواد كریمی قدوسی گفت:خاتمی با سخن فرسایی تطهیر نمی شود و نتیجه كارنامه مسئولیت های خاتمی سیاهی و تیرگی است

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه با سخنان مدیر مسوول روزنامه اطلاعات در روز جشن تولد خاتمی گفت: از آقای دعایی بیش از این انتظار نمی رود. کسی که سرپرستی یک روزنامه مهم کشور را قریب به 36 سال عهده دار است و علاوه اداره این رسانه در مسوولیت های دیگر حضور داشته است؛ بعید است که از شخصی که در تمام طول دوره 8 ساله ریاست جمهوری اش کشور را با بحران های متعددی رو به رو کرده است، این گونه سخن فرسایی کند.
وی افزود: خاتمی در دوره بعد از خودش هم به این بحرانها و القاء بحران ادامه داده است تا جایی که یکی از سران فتنه ی سال 88 شد. فتنه ای که به نوعی خروج بر علیه حکومت اسلامی و احکام اسلامی بود. خاتمی در دوره زمان حیات سیاسی خود چه در زمان وزارت ارشاد و چه در دوره ریاست جمهوری و به ویژه بعد از آن در فتنه 88 کارنامه درخشانی از خود به جای نگذاشته است، و آنچه که وجود دارد تیرگی و سیاهی است که باعث رنجش بسیاری از خانواده شهدا مردم ایران و ملت مسلمان و علما و فضلا به ویژه رهبر انقلاب شد.
نماینده مردم مشهد خاطر نشان کرد : برای ایشان همین بس که آقای خاتمی اجازه ورود به هیچ مراسمی حتی مرقد امام (ره) در سالگرد ایشان ، مراسم تنفیذ ریاست جمهوری ها و مراسم تحلیف ها را ندارد . و این حکمی است که مرتبت با نقش فتنه گری او و ایستادگی آن در قبال حکومت اسلامی لحاظ شده است.
وی تاکید کرد: آقای دعایی توجه داشته باشند که ، دمکراسی و مردم سالاری دینی ، اصطلاحی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) رابنیان نهادند ، نه آقای خاتمی! امام (ره) بود که با تمام وجودش برای مردم نظامی برمبنای دین را با رنج تبعید و قیام و شهات فرزندش استوار کرد.
کریمی قدوسی ادامه داد: بنابراین با این صحبتها و بااین مواضع از سوی امثال آقای دعایی چهره ی آقای خاتمی تطهیر نمی شود! مگر اینکه ایشان تا دیر نشده و از عمرش باقی است ، توبه کند . توبه موثر که در عمل اثر این توبه نمایان شود .اعلام انزجار به اتفاقات سال 88 ، ایجاد فاصله بین دشمن و خودش ، اعلام آمادگی برای جبران خسارتی که در آن مقطع به جمهوری اسلامی زده اند ، اعلام آمادگی پذیرش حکم حکومت عادلانه اسلامی در دستگاه قضا هستند ، از مصادیق نمایان بودن توبه ایشان است .
وی در ادامه گفت: در این صورت آقای خاتمی شاید بتواند که عاقبت به خیری را برای خود و همراهان تعیین کند اما در غیر این صورت بداند که ایشان در تاریخ انقلاب بسیار زیر سوال هست و چون طلحه و زیبرها در حکومت اسلامی این عصر و زمان نقش ایفا کردند و همچنان بر این طبل می کوبند .

۱۳۹۳/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...