نسخه چاپی

مدیرعامل باشگاه استقلال : این رفت و آمدها عادی است

عکس خبري -مديرعامل باشگاه استقلال : اين رفت و آمدها عادي است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر منطق می گوید كه باید برگردم خوب برگشتم حرف مرد منطقش است.


به گزارش نما، علی فتح اله زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: مدیرعامل استقلال بودم اما این حضور کمرنگ و پررنگ می شد ، این رفت و آمدها در باشگاه بزرگ استقلال عادی و طبیعی است.
فتح اله زاده گفت: اینکه گفتم دیگر به استقلال برنمی گردم حرفی است که رسانه ایی ها ساختند و افراد دیگر هم گفتند حرف مرد 2تاست برگرد اما این حرف ها از منطق به دور است شاید زمانی با رفتن من همه چیز خوب می شد اما در حال حاضر همه چیز خوب است.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نمی توانستم به هوادارانی که برنامه ها و موفقیت های استقلال را در زمان حضورم دیده بودند پشت می کردم.
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه مانند اداره یک وزارتخانه کار و انرژی می خواهد گفت: شرایطی که من در هیئت مدیره اعلام کردم برای بهینه تر شدن باشگاه بود ، همه اعضای هیئت مدیره هم افراد کار بلد با تجربه هستند اما در مقاطعی دست هم بسته است با دست بسته هم نمی شود کار کرد.
فتح اله زاده افزود: آقای وزیر حمایت خوبی کردند و هیئت مدیره هم تلاش زیادی کردند تا مشکلات برطرف شد تا با دست پر به رقابت با رقیبان بپردازیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اختلاف سلیقه اش با رسولی نژاد یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال گفت: هرچه پیش می رویم بیشتر به فکر مجموعه خواهیم بود و اختلافات از بین می رود یا موجب پیشرفت می شود.
فتح اله زاده اضافه کرد: امیر قلعه نویی را هیئت مدیره پیشنهاد داد و با هم درباره سپردن سرمربیگری استقلال به این مربی تصمیم گیری کردیم اما مدیرعامل است که حکم سرمربیگری را امضا می کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بازیکن با کیفیت بالا می خواهیم ، سال گذشته تیم را کهکشانی بستیم اما در میانه راه به دلیل حضور در سه جام آسیب دیدگی زیادی داشتیم و عقب افتادیم .
فتح اله زاده افزود: امسال من و هیئت مدیره برای جذب بازیکنان با کیفیت بالا متناسب با شان تیم بزرگ استقلال تلاش می کنیم .
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه هیچ اعتقادی به سقف قرارداد در فوتبال ندارد گفت :سقف قرارداد مدیران خوب ما را به دروغ گفتن عادت می دهد معتقدم باید برای باشگاه ها سقف گذاشت چراکه برخی بازیکنان ارزش به مراتب بیشتر از یک میلیارد تومان دارند و برخی دیگر هم کمتر از سقف قرارداد.
فتح اله زاده افزود: این سقف قراردادها قیمت بازیکنان را افزایش داد و باشگاه را مقروض کرد فدراسیون فوتبال باید رویکرد دیگری را برای تجاری کردن باشگاه ها در نظر بگیرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما سال گذشته سقف قرارداد را رعایت کردیم و از این رعایت کردن ضرر کردیم اگر قرار به رعایت سقف است چنانچه باشگاهی را معرفی کردیم که رعایت نکرده است باید با آن تیم برخورد شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پرسپولیس 18 و ما 12 میلیارد بدهکاریم که این بدهی از سال های قبل جمع شده و ارقام بوجود آمده است اما آقای وزیر قول داده اند بخشی از این بدهی را تامین کنند.
فتح اله زاده با بیان اینکه 15 روز دیگر اردویی در خارج از کشور خواهیم داشت افزود: اردویی 10 روزه در ترکیه خواهیم داشت تا در آنجا با چند تیم خارجی بازی کنیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اعتقادی به دلال در زمان خرید بازیکن ندارم خودم مستقیم با بازیکنان صحبت می کنم.
فتح اله زاده با بیان اینکه 85 درصد بازیکنان استقلال در این تیم برای فصل آینده هم بازی خواهند کرد افزود : 14 بازیکن تیم آزادند که باید دوباره با آنها قرارداد ببندیم و 5 بازیکن دیگر هم جذب خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره کسب درآمد در فصل جدید گفت: عدم ثبات مدیریتی ما را از برنامه ریزی اقتصادی باز می دارد.
فتح اله زاده افزود: حق پخش تلویزیونی کمک زیادی به باشگاه ها می کند اما صدا و سیما که خصوصی نیست مجلس شورای اسلامی باید ردیفی برای صدا و سیما در نظر بگیرد که در اختیار باشگاه ها قرار گیرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به امکانات ما و کم شدن کیفیت بازی ها 16 تیمی شدن لیگ به نفع فوتبال است.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...