نسخه چاپی

عقب نشینی داعش از شهر عین العرب

منابع رسانه‌ای خبر دادند كه شبه نظامیان داعشی از شهر عین‌العرب(كوبانی) خارج شده‌اند و به روستاهای اطراف این شهر عقب نشینی كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، تلویزیون المیادین از قول مسئولان کرد خبر داد که شبه نظامیان داعشی از شهر عین‌العرب(کوبانی) خارج شده‌اند و به روستاهای اطراف این شهر عقب نشینی کرده‌اند.

بنابراین گزارش، نیروهای کرد توانسته‌اند پس از درگیری‌های شدید با نیروهای داعش بر بخش‌های زیادی از شهر عین العرب(کوبانی) دوباره مسلط شوند.

کردها در عین العرب تصاویر متعددی از اجساد شبه نظامیان داعشی را کوبانی منتشر کردند و شبکه المیادین هم تصاویری از کارناوال شادی در خیابان‌های عین العرب پخش کرد.

در همین زمینه «ولات درویش» از مقامات ارشد در کوبانی به المیادین گفت: درگیری در محورهای سه گانه اگنون به خارج از کوبانی انتقال یافته است و تلاش داعش برای کنترل با عین العرب ناکام ماند.

درویش با اشاره به اینکه داعشی‌ها پس از ناتوانی در ورود به شهر حالا اقدام به حملات خمپاره‌ای به شهر می‌کنند، تصریح کرد که در 5 روز گذشته موازنه قوا تغییر کرد و نیروهای کرد از حالت دفاعی به حالت تهاجمی تغییر راهبرد دادند.

شهر کوبانی از یکماه قبل هدف حملات داعش قرار گرفت که با مقاومت نیروهای کرد تلاش داعش برای سیطره بر شهر ناکام ماند.

۱۳۹۳/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...