نسخه چاپی

جزئیات درگیری مجدد مرزبانی ناجا با اشرار

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: طی دو درگیری در روز و شب گذشته در نقاط صفر مرزی سیستان و بلوچستان، دو نفر از اشرار به هلاكت رسیده و دو نفر از مرزبانان نیز شهید شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، رهام‌بخش حبیبی امروز اظهار کرد: روز گذشته در مورتان، نقطه صفر مرزی میل ۲۰۶ مرزبانان سیستان و بلوچستان با اشرار درگیر شدند که توانستند دو نفر از آنها به هلاکت رسانده و چند نفر را نیز زخمی و مهمات آنها را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: شب گذشته نیز در یکی دیگر از نقاط صفر مرزی مرزبانان با اشرار درگیر شدند و تعدادی از آنها را زخمی و مجروح کردند که آنها با توجه به نقطه صفرمرزی به سمت کشور پاکستان متواری شدند.

این مسئول ادامه داد: در این درگیری دو نفر از مرزبانان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تعدادی نیز مجروح شدند که هم‌اکنون به طور کامل مورد درمان قرار گرفته‌ و در سلامت کامل هستند.

وی افزود: دو قبضه سلاح جنگی، یک خودرو و تجهیزات و مهمات نیز از اشرار کشف و ضبط شده است.

حبیبی ادامه داد: با توجه به متواری شدن اشرار پس از درگیری‌ها به کشور پاکستان، نامه‌ای به مقامات کشور پاکستان ارسال کرده‌ایم که در جریان این موضوع باشند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان عنوان داشت: متأسفانه به دلیل عدم کنترل مرز توسط پاکستان، این کشور به جولانگاه اشرار تبدیل شده و آنها پس از هر اقدام خرابکاری به آن سو پناه می‌برند.

۱۳۹۳/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...