نسخه چاپی

شرط ورزشگاه‌آزادی برای راه ندادن‌دوربین‌ها

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تاكید كرد تنها در صورتی اجازه ورود دوربین ها به این ورزشگاه را نخواهد داد كه وزارت ورزش دستور این اقدام را صادر كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، فدراسيون فوتبال با اتمام قرارداد سه ساله با صدا و سيما قصد دارد تا مبلغ حق پخش را به مقدار دلخواهش بالا ببرد. علي كفاشيان صحبت از مبلغ ١٦٠ ميليارد تومان مي‌‌‌کند اما مبلغ سیما تقریبا یک ششم این عدد است.

از این رو طرفین در یک ماه اخیر چند نشست مشترک را برگزار کردند که آخرین بار آن سه هفته قبل در وزارت کشور بود. در پایان نشست رئیس فدراسیون فوتبال صریحا عنوان کرد دیگر در هیچ نشستی شرکت نمی‌کند چرا که تقدس‌نژاد نماینده رسانه ملی اختیاری از سوی این نهاد برای بالا بردن مبلغ مورد نظر ندارد. البته صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال با واکنش تند تقدس‌نژاد مواجه شد و معاون امور مالی سیما، رئیس فدراسیون را به بی‌معرفتی متهم کرد.

درچنین فضایی حالا علی کفاشیان در نامه‌ای از رئیس سازمان لیگ خواسته تا در صورت عدم توافق مانع پخش مستقیم مسابقات فوتبال شود. در واکنش به این نامه، مدیریت ورزشگاه آزادی در مصاحبه با خبرنگار مهر تاکید کرد سازمان لیگ برتر نمی‌تواند به آنها دستوربدهد.

توفیق کابلی با بیان این مطلب افزود: تنها به یک شرط فیلمبرداران سیما نمی‌توانند وارد مجموعه ورزشگاه آزادی شوند، آن هم اگر دستور منع ورود از سوی وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تامین اماکن ورزشی باشد.

پیش از این وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود در مسئله حق پخش فوتبال از سوی صدا و سیما در کنار فدراسیون فوتبال و باشگاه ها خواهد بود.

باید دید آیا وزارت ورزش در این مورد دستور نهایی را به مدیریت ورزشگاه آزادی می‌دهد یا به روال گذشته فدراسیون فوتبال باز هم با دریافت یک گل بخودی بازی را واگذار می‌کند.

۱۳۹۳/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...