نسخه چاپی

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس

در حالی كه 21 روز از آغاز زمان نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر می‌گذرد 5 بازیكن جدید با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا كردند و سه بازیكن نیز قرارداد خود را تمدید كرده اند.

به گزارش مهر در حالی که 21 روز از زمان آغاز فصل نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر می گذرد تا به امروز مهرداد پولادی، شهاب گردان، محمد قاضی(سه عضو تیم ملی ایران)، محمدرضا خانزاده و علی اسماعیل زاده بازیکنانی هستند که با باشگاه پرسپولیس برای حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر قرارداد امضا کرده و قراردادشان در هیات فوتبال تهران ثبت شده است.

محسن بنگر و حسین ماهینی بازیکنانی هستند که در شرف پیوستن و امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس هستند ضمن اینکه ایمون زاید، غلامرضا رضایی، جواد کاظمیان بازیکنانی هستند که قرارداد خود را تمدید کرده اند.

مهدی مهدوی کیا و علی کریمی دو بازیکن قدیمی و محبوب هواداران پرسپولیس نیز هرچند تاکنون به طور رسمی قراردادشان را تمدید نکرده اند اما پس از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه داشته اند برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اند و فصل بعد هم پیراهن پرسپولیس را برتن خواهند کرد.

نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در حالی صورت می گیرد که وضعیت مصطفی دنیزلی برای هدایت این تیم در فصل آینده هنوز به طور قطعی مشخص نیست اما محمد رویانیان اطمینان خاطر داده که دنیزلی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...