نسخه چاپی

عبدالرضا مصری:

مذاكره ما را به خواب نبرد

عکس خبري -مذاكره ما را به خواب نبرد

رییس كمیسیون اجتماعی گفت:اگر ما به اندازه 10 درصد از آن نیرویی را كه برای مذاكرات در نظر داریم را برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در نظر می گرفتیم ، قطعا نتیجه بهتر از مذاكرات صد درصد نتیجه بخش برای كشور عایدمان می شد.

عبدالرضا مصری رییس کمیسیون اجتماعی در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه با تمدید احتمال دور جدید مذاکرات اظهار گفت: مذاکره فی النفسه گفتگویی در جهت تعامل است حال چه طولانی بشود و چه نشد. به نظر بنده این مطلب مهمی نیست که ما بپردازیم؛ مهم این است که مذاکه ما رابه خواب نبرد و انتظار بکشیم و فکر کنیم که اگر مذاکرات پایان تمام مشکلات است . این که ما مشکلات کشور و مسایل کشور را به مذاکره گره بزنیم غلط است و یک خطای تاریخی است.
وی تاکید کرد: البته نه دولت به دنبال این خطا ست و نه ملت ، لذا ما نسخه منحصر به فردی را داریم و در شرایطی هستیم که نه مشکلات امنیتی داریم و نه سیاسی ، مشکلات کشور ما غالبا اقتصادی است که راه حل آن هم در کشور داریم .
مصری در ادامه اظهار کرد : اگر ما به اندازه 10 درصد از آن نیرویی را که برای مذاکرات در نظر داریم را برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در نظر می گرفتیم ، قطعا نتیجه بهتر از مذاکرات صد درصد نتیجه بخش برای کشور عایدمان می شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اگر ما از سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی فاصله بگیریم و اجرا نکنیم یقینا به خطا رفته ایم. به نظر من مذاکرات باید راه خود را برود ولی اصل این است که کشور از مشکلات اقتصادی رهایی یابد.تنها راه حل مشکلات اقتصادی نیز اقتصاد مقاومتی است .
وی خاطر نشان کرد : اگر ما بتوانیم مسیر صحیح اقتصاد را انتخاب کنیم حتی با قدرت بالاتری در سر میز مذاکرات می توانیم حاضر شویم . لذا پیوند دادن مسایل و مشکلات داخلی کشور به مذاکرات خطاست و الا ما کشوری متمدن و اهل گفتگو هستیم و از مذاکره و گفتگو ابا و هراسی نداریم.

۱۳۹۳/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...