نسخه چاپی

تجمع 2 هزار نفری مقابل دفتر فتح‌الله‌زاده

مدیر عامل باشگاه استقلال با انتقاد از سقف قرارداد بازیكنان گفت: این قانون مدیران ما را به دروغگویی عادت می‌دهد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه 3 سیما در مورد بازگشتش به استقلال گفت: بحث لج و لجبازی نیست. پای باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار و وزارت ورزش در میان است. شبی که من گفتم دیگر به استقلال نمی‌آیم دو هزار نفر مقابل دفتر من جمع شدند و خیابان بسته شد.

وی در مورد اینکه قلعه نویی گزینه او بوده یا هیئت مدیره‌، گفت: سه چهار ماه قبل در مورد گزینه‌های مربیگری صحبت کردیم که گزینه‌‌ ایرانی امیر قلعه نویی بود.

مدیرعامل استقلال در مورد سقف قرارداد بازیکنان تصریح کرد: از ابتدا هم به سقف قرارداد اعتماد نداشتم زیرا این سقف باعث می‌شود مدیران ما به دروغگویی عادت کنند. باید برای باشگاه‌ها سقف گذاشت یعنی اینکه با تیم اول 15 میلیارد تومان، تیم دوم 14 میلیارد و تیم سوم 13 میلیارد تومان حق هزینه داشته باشند و بقیه تیم‌ها 12 میلیارد تومان هزینه کنند.

فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: امروز و فردا با فدارسیون صحبت می‌کنم که اگر قرار است سقف رعایت شود، به طور دقیق رعایت شود و گرنه اگر ما بازیکنی را پیدا کردیم که سقف را رعایت نکرده بود، آن را معرفی می‌کنیم تا با آن برخورد شود.

فتح‌الله‌زاده در مورد میزان بدهی‌های استقلال و پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها اعلام کردند 18 میلیارد بدهکارند و ما در حدود 12 میلیارد تومان بدهی داریم.

وی در مورد بحث همکاری دلالان که برخی از آنها ممنوع الفعالیت هم هستند، گفت: یک موضوع خوب جا نیفتاده و آن بحث دلال و ایجنت است. در همه جای دنیا ایجنت وجود دارد. من حتی با ایجنت هم صحبت نمی‌کنم و با خود بازیکن طرف می‌شوم و می‌گویم ایجنت شما هم می‌تواند بنشیند اما من با خودت صحبت می کنم.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...