نسخه چاپی

در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست

با تعصب ترین تیم ایران از نگاه وحید طالب لو

وحید طالب لو دروازه‌بان باتجربه راه‌آهن اعتقاد دارد اینكه هنوز مالكیت باشگاه راه‌آهن مشخص نشده حسابی این تیم را اذیت كرده است.

به گزارش نما او در گفت و گو با "ورزش سه" ادعا کرد که راه‌آهن با تعصب ترین بازیکنان ایران را دارد:

پاس همدان تیم ضعیفی نبود

من اصلا قبول ندارم که پاس همدان تیم ضعیفی بود. این تیم هم اکنون در لیگ یک دو برد به دست آورده و اوضاع خوبی دارد. ما خیلی عالی بازی کردیم و توانستیم بازی را به نفع خودمان به پایان ببریم. از اینکه جوانان ما سربلند شدند بسیار خوشحالم.

کادرفنی تیم امید به بازیکنان ما توجه کنند

ما جوانان های بسیار خوبی داریم که می‌توانند هر کدام آینده بسیار روشنی داشته باشند. در این مساله شک نکنید فکر می‌ کنم اگر مربیان تیم زیر 23 سال ایران روی بازیکنان ما دقت کنند آنها می‌توانند خیلی به این تیم کمک کنند.

مشکلات مالی خیلی راه‌آهن را اذیت کرد

متاسفانه اینکه هنوز مالکیت باشگاه تعیین نشده حسابی بازیکنان را زیرفشار قرار داده است. همه بازیکنان ما تا حالا یک ریال پول نگرفته اند. نیم فصل دارد تمام می‌ شود و باشگاه به دلیل موانع قانونی نمی‌ تواند به بازیکنان پول بدهد.

بالاخره یک ارگان باید مشکل ما را حل کند

بالاخره یک ارگان باید مشکل ما را حل کند، نمی‌دانم از چه کسی کمک بخواهیم. آقای تاج، آقای کفاشیان یا هر کس دیگر باید به این باشگاه کمک کند. نابودی راه‌آهن، نابودی این فوتبال است. شما بازیکنانی که تا حالا راه‌آهن به تیم‌ملی داده است را نگاه کنید، اگر تیم هایی مثل راه‌آهن، ملوان یا برق شیراز نباشد مثلا چه کسی می‌خواهد برای این فوتبال بازیکن‎سازی کند.

راه‌آهن با تعصب ترین بازیکنان ایران را دارد

بازیکنان راه‌آهن با تعصب‎ترین بازیکنان فوتبال ایران هستند. این به حرف نیست و آنها در عمل این مساله را ثابت کرده اند. کل بازیکنان تمام مطالبات فصل گذشته شان را بخشیدند. در این فصل هم قراردادهایشان نصف شد، شما بگویید یک بازیکن باید چکار کند که باتعصب باشد؟ ما در راه‌آهن رفاقتی دور هم جمع شده ایم تا این باشگاه را حفظ کنیم و امیدوارم تکلیف این باشگاه به زودی مشخص شود.

در فوتبال بازیکن پولکی وجود ندارد

من مطمئن هستم در فوتبال ایران بازیکن پولکی وجود ندارد. همه می‌ گویند فوتبالیست ها تا پول نگیرند بازی نمی‌ کنند ولی من قسم می‌ خورم که 90 درصد بازیکنان در همه ایران بدون پول هم همین قدر توان را در زمین می‌ گذارند.

۱۳۹۳/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...