نسخه چاپی

بررسی لایحه الحاق موادی به قانون مقررات مالی دولت

بررسی گزارش كمیسیون برنامه و بودجه در مورد لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در دستور كار جلسه علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از مهر، جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس و با حضور 209 نماینده آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت است.

یک فوریت این لایحه اواخر مرداد ماه به تصویب رسید و پیش از تعطیلات مجلس با تقاضای تعدادی از نمایندگان در اولویت بررسی جلسات علنی قرار گرفت. این لایحه موادی از قانون بودجه که جنبه قوانین دائمی دارد را به صورت قانون دائمی تصویب می‌کند.

نمایندگان مجلس همچنین در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را نیز بررسی خواهند کرد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اصلاحات بعدی آن نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد طرح اصلاح قانون تعاونی نمودن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکت های تعاونی روستایی که از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام اعاده شده را نیز بررسی خواهند کرد.




۱۳۹۳/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...