نسخه چاپی

مجمع روحانیون برای انتخابات خبرگان برنامه دارد

موسوی بجنوردی گفت: مجمع روحانیون برای انتخابات مجلس خبرگان برنامه دارد و هر وقت زمانش برسد این برنامه‌ها را اعلام می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، آیت‌الله موسوی بجنوردی در گفت‌وگو با روزنامه آرمان، با بیان این‌که «مسلم است که مجمع روحانیون برای انتخابات مجلس خبرگان برنامه دارد»، پیرامون تقاوت‌های این برنامه با برنامه‌های قبلی گفت: هنوز در این مورد بحثی نشده است که بخواهم بگویم برنامه‌ها چیست. هرگاه زمانش شد، آن موقع برنامه‌ها را اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید با توجه به اینکه باید کاندیداهای مجلس خبرگان مجتهد باشند، دیر می‌شود؟ گفت: «مجتهد داریم و فراوان هم داریم. مجتهدانی درجه یک داریم که مسائل روز را می‌توانند اجتهاد کنند و مورد قبول مردم هم هستند.»

عضو مجمع روحانیون با بیان این‌که هنوز فکری برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان نکرده‌ام، در خصوص طرح برگزاری امتحان برای تشخیص مجتهد بودن کاندیداها ابراز عقیده کرد: امتحان بگیرند و اتفاقا خیلی هم خوب است!

موسوی بجنوردی همچنین در پاسخ به سوالی در رابطه با علت حضور کمرنگ کاندیداهای اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس خبرگان ابراز بی‌اطلاعی کرد.

وی در بخش دیگری از این‌گفت‌وگو در پاسخ به این سوال که بزرگ‌ترین نقد شما به دولت یازدهم چیست، اظهار داشت: «من نقدی ندارم، اما تغییرات در استان‌ها کم شده است. آقای شیخ قدرت علیخانی نقل کرد که آقای هاشمی به خراسان رضوی رفت و معلوم شد فرمانداران این استان عوض نشده‌اند؛ یعنی همان افرادی که در زمان آقای احمدی‌نژاد بودند، هنوز هستند. مردم توقع دارند، آنهایی‌که حامی‌اش (روحانی) بودند مثل آیات هاشمی و سید حسن خمینی و حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی و مجمع روحانیون مبارز توقع دارند تغییراتی انجام شود و افرادی بر سر کار بیایند که واقعا در خط امام و انقلاب باشند نه این‌که همان افراد سابق باشند که سبب ناراضی شدن مردم شوند و بگویند این دولت هم کاری برای ما نکرد!»

عضو مجمع روحانیون در واکنش به این سوال خبرنگار که «دلیل عدم تغییرات به‌هنگام در دولت را چه می‌دانید؟ نشده یا نتوانستند؟» پاسخ داد: «نتوانستند یعنی چه؟ مثل آب خوردن است تغییر دادن.»

موسوی بجنوردی با بیان این‌که من هم در پاسخ این سوال مانده‌ام که چرا تغییر نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: من اصلا رابطه‌ای با دولت ندارم. هیچ‌گونه رابطه‌ای ندارم.

۱۳۹۳/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...