نسخه چاپی

پاسخ بادامچیان به صادق خرازی:

دوست دارم بهشتی باشم نه كسینجر صهیونیست

عکس خبري -دوست دارم بهشتي باشم نه کسينجر صهيونيست

بادامچیان گفت: اگر بخواهم مانند كسی باشم دوست دارم بهشتی گونه باشم نه كسینجر صهیونیست كه عامل استكبار آمریكاست.

اسدالله بادامچیان در خصوص نظرات اخیر صادق خرازی در باره مصاحبه اش اظهار داشت: هر کس نظرش اگر طبق مبانی و اصول باشد محترم است. اظهارنظر هم آزاد است. اما خوب بود ایشان متن کامل مصاحبه بنده را مطالعه می‌فرمودند و اکتفا به تیتر برخی خبرگزاری‌ها که مطابقت با گفته‌های اینجانب ندارد، نمی‌کردند. آنگاه متوجه می‌شدند که بنده بر اساس همان مشی برادر بزرگوارم مرحوم عسگراولادی سخن گفته‌ام.
به گزارش نما به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، وی افزود: تذکراً این جانب عضوی کوچک از حزب پرافتخار موتلفه اسلامی هستم و ادعایی نداشته و ندارم و اگر بخواهم مانند کسی باشم دوست دارم بهشتی گونه رفتار و گفتار داشته باشم نه کسینجر صهیونیست که عامل استکبار آمریکاست.
بادامچیان تصریح کرد: در مورد اصلاح طلبی و اصلاحات نیز نظرات خود را با رعایت احترام و ادب گفته‌ام. و آنها را غیر ایرانی یا غیر مسلمان ندانسته و نمی‌دانم اما مسلماً مشی و استراتژی و تفکرات اصلاح‌طلبان موجود را نمی‌پسندم و با فتنه‌گران و همراهان فتنه در اصلاح‌طلبی هم مخالفم و این حق هر شهروند است که موافق یا مخالف این یا آن جریان باشد.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد : مشی اخلاقی حاکم در موتلفه اسلامی، همان مشی مرحوم استاد عسگراولادی است که موجب شد که آن مرحوم به عضویت در حزب موتلفه اسلامی همواره مباهات کند و بعد از ایشان همین مشی ادامه دارد.
وی افزود: بنده هم معتقدم که همه آحاد ملت ایران اعم از اصلاح‌طلب و دیگران در زیر خیمه بلند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای زندگی می‌کنند و طبعاً همه در برابر قانون و آزادی‌ها برابرند و البته هر مجموعه‌ای از امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی فاصله بگیرد، از ملت بزرگ ایران به همان اندازه فاصله خواهد داشت.
گفتنی است صادق خرازی در فیس بوک خطاب به اسدالله بادامچیان نوشته بود:
این روزها با برخی اظهارنظرهای تعجب‌آور روبرو می‌شویم که قصه پرغصه هفت گنبد افلاک است، جناب آقای اسدالله بادامچیان استراتژیست موتلفه، اخیرا نسبت به اصلاح طلبان اظهار نظر فرموده و گفته‌اند اینها ایرانی هستند و از جناب آقای خاتمی هم یادی کرده‌اند که بهترین گزینه برای زندگی در اروپا هستند، البته ایشان در صحبت کردن ید طولایی دارند و علاقمندند همگان، ایشان را کیسینجر موتلفه بدانند، از این‌که ایشان خیل عظیم جامعه اصلاح طلب را ایرانی دانسته اند ظاهرا بایست سپاسگزاری کرد، حتما ایشان مطلع هستند که اصلاح طلبی ریشه در مفهوم مدینه النبی دارد و مهمترین پیام انقلاب اسلامی اصلاح جامعه بوده است و اصلاحات حقیقتی ماندگار در تحولات اجتماعی وسیاسی ملت ایران بوده و خواهد بود، بیاد دارم سال‌های نخست دولت مهر ورز ، این آقایان که امروز مدعی مخالفت با انحراف آن دولت کذایی شده‌اند چگونه حقیقت و اصالت را به قدرت و دولت واگذار کردند و همه سوابق خویش را به معامله گذاردند، چگونه چشمان خود را در برابر اشتباهات و خطاها و خیانت ها و دروغ پردازی ها بستند، حال این آقایان راجع به اصالت اصلاح طلبان و ایرانی بودن آنها ، که اکثر ایشان مقلدان حضرت امام و رهبری بوده و هستند و شخصیت های برجسته آن از سرمایه اجتماعی مردم اند ، موضع گیری میکنند !!!.
ایکاش در موتلفه مشی اخلاقی شادروان مرحوم آقای عسگراولادی حاکم می‌شد ، آن مرحوم علیرغم آنکه دارای دیدگاهی متفاوت با برخی طبقات اجتماعی بود ، دو خصلت نیک را هرگز به هوای نفس و خود خواهی واگذار نکرد. نخست رعایت ادب و اخلاق در داوری نسبت به افراد و دوم انصاف و مروت نسبت به مکتب های دیگر سیاسی و اجتماعی ، حتی اگر به لحاظ فکری با آنها زاویه داشتند.
جناب بادامچیان ، آحاد ملت ایران ، اعم از اصلاح طلب و دیگران در زیر خیمه بلند انقلاب زندگی می‌کنند، هیچ گروه و حزبی ، یا خط و دیدگاهی، نمی‌تواند خود نسبت به دیگری ، برتر بداند همه می‌توانند با اخلاق و ادب به گفت‌وگو بپردازند.

۱۳۹۳/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
آمنه حسيني
0
0
۱۳۹۳/۷/۲۷
ناراحت نباشيد، بالاخره يک حزب تازه تاسيس بايد يک کم گرد و خاک کنه که ديده بشه
1
1
۱۳۹۳/۷/۲۷
ادب بادامچيان در برابر ادبيات توهين آميز خرازي قابل تقدير است. کاش سياستمدارها هميشه همينگونه باشند
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...