نسخه چاپی

بیكاری و گرانی كمر ملت را خم كرده است

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس با بیان اینكه بیكاری و گرانی كمر ملت را خم كرده است، گفت: از رئیس‌جمهور تقاضا داریم كه هر چه زودتر به صورت عملیاتی نسبت به رفع موانع موجود اقدام كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "فتح‌الله حسینی" در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (یکشنبه 27 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از تلاش دولت خطاب به رئیس جمهور گفت: بیکاری و گرانی کمر ملت را خم کرده و هر روز بر مشکلات این قشر ضعیف و فقیر جامعه که مردم کرمانشاه نیز جزو این قشر فقیر هستند، افزوده می‌شود و لازم است به صورت عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع موانع موجود اقدام شود.

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس تصریح کرد: میزان بیکاری در کرمانشاه به مرز خطر رسیده و لازم است که این مردم که در 8 سال جنگ در مقابل دشمن ایستادگی کردند، هر چه سریعتر مورد توجه قرار گیرند.

وی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در خصوص رفع مشکل کارگزاران بارها به شما تذکر داده شده در حالی که این افراد همچنان سرگردانند همچنین نیاز است در خصوص رفع مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه در مرزهای کشور اقدام شود.

حسینی خطاب به وزیر دادگستری بیان داشت: نیاز است که در اسرع وقت نسبت به استقرار تیم پزشکی قانونی در منطقه سرپل ذهاب که از داشتن پزشک قانونی محروم است، اقدام شود.

وی همچنین در پایان از دکتر لاریجانی و هیأت رئیسه مجلس نیز قدردانی کرد.

۱۳۹۳/۷/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...