نسخه چاپی

كی‌روش:به تذكرات من درباره جباری توجه نكردند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره مصدومیت جباری گفت: این مشكل را خیلی وقت پیش تذكر دادم اما چون به آن توجه نشد در نهایت جباری اردو را ترك كرد.

کارلوس کي‌روش در پايان تمرين امروز تيم ملي در جمع خبرنگاران گفت: برخي از بازيکنانمان شرايط ايده‌آل بدني نداشتند که اميدوارم سريع‌تر آماده شوند. يک خبر بد هم در مورد جباري دارم. اين بازيکن از ناحيه زانو مصدوم شد و نمي‌تواند برابر قطر بازي کند و اردو را ترک کرد. اين مشکل را خيلي وقت پيش تذکر دادم اما چون به آن توجه نشد در نهايت امروز جباري اردو را ترک کرد.

وي در مورد ديدار سه‌شنبه آينده با قطر تصريح کرد: بازي با ازبکستان را يک بر صفر برديم و مقابل قطري بازي داريم که بازي آخر‌مان در مرحله قبل مساوي تمام شد. اکنون در خانه هستيم و بايد به پيروزي برسيم. با تمرکز و کار مي‌‌خواهيم به هدفمان برسيم.

سرمربي تيم ملي در مورد وضعيت فريدون زندي و علت جدايي او از تيم ملي گفت: صحبت خاصي در مورد اين بازيکن ندارم و هر آنچه بود سايت رسمي فدراسيون آن را اعلام کرد اما باز هم تکرار مي‌کنم در تيم ملي به هيچ بازيکني ضمانت‌نامه نمي‌دهيم که هميشه بازي کند. منافع ملي بالاتر از منافع اشخاص است.

کي‌روش در مورد حضور هواداران در بازي با قطر خاطرنشان کرد: اميدوارم و اين توقع را دارم که در اين روز ظرفيت ورزشگاه آزادي تکميل شود زيرا بازيکنان استحقاق چنين حضوري را دارند.

وي در مورد شرايط کلي تيم ملي گفت: در حال آماده‌سازي براي بازي با قطر هستيم و با آمادگي کامل مقابل اين تيم بازي مي‌کنيم.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...