نسخه چاپی

زندگی در مورموری آرام است/ توزیع 2600 چادر امدادی میان زلزله‌زدگان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از توزیع 2600 چادر امدادی میان زلزله‌زدگان مورموری و برقراری جریان عادی زندگی در این منطقه با وجود زلزله‌های متعدد خبر داد.

به گزارش نما، ناصر چرخ ساز در گفت‌وگو با فارس از برقراری جریان عادی زندگی در مورموری با وجود زمین لرزه‌های متعدد در این منطقه خبر داد.

وی گفت: در بازدیدی که چند روز گذشته از مناطق زلزله‌زده مورموری انجام شد، مشخص شد که زمین لرزه 5.6 ریشتری هفته گذشته نیز تلفات جانی و مالی سنگین نداشته است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر تاکید کرد: در این منطقه با وجود اینکه مداوم در حال لرزیدن است، جریان عادی زندگی برقرار است و مردم حتی جشن‌های عروسی خود را نیز برگزار می‌کنند.

وی در مورد توزیع اقلام امدادی ویژه روزهای سرد سال در این منطقه گفت: تعداد 2600 چادر امدادی میان زلزله‌زدگان مورموری و مناطق اطراف توزیع شده است.

چرخ ساز ادامه داد: 1366 چادر در مورموری، 274 دستگاه در ذوالفقار، 268 دستگاه در انار، 190 دستگاه در ثارالله، 187 دستگاه در بروم و ... توزیع شده است.

به گفته وی، از این تعداد چادر توزیع شده مردم تنها در چند نقطه اقدام به برپایی آنها کرده‌اند و مابقی مردم هنوز احساس نیاز به استفاده از این چادرها پیدا نکرده‌اند.

۱۳۹۳/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...