نسخه چاپی

تل آویو؛ بهشت هم‌جنس‌گرایان

تل آویو مدت‌هاست به عنوان بهشتی برای هم جنس‌گرایان مطرح شده و با توجه به حمایت دولت رژیم صهیونیستی، این شهر به یكی از اماكن توریستی برای هم‌جنس‌بازان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، تل آويو بالغ بر 100 هزار دلار را براي جذب گردشگران هم جنس‌گرا اختصاص داده و اين رقم بيش از يك سوم بودجه بازار بين‌المللي اسرائيل است.

هرچند آمار دقيقي وجود ندارد اما مقام‌هاي رژيم صهيونيستي پيش‌بيني مي‌كنند سالانه ده‌ها هزار گردشگر همجنس‌گرا وارد اراضي اشغالي مي‌شوند.

رون هولداي، شهردار تل آويو به خبرگزاري آسوشيتدپرس گفت: ما مي‌كوشيم نمونه‌اي براي آزادي و كثرت‌گرايي باشيم! زندگي كن و بگذار زندگي كنند، اين آيين شهر تل آويو است.

به تازگي نخستين هتل هم جنس‌بازان در تل آويو كار خود را آغاز كرده و در شهرهاي ديگر رژيم صهيونيستي نيز اماكني تفريحي نظير كلوب‌هاي شبانه براي هم جنس‌گرايان ايجاد شده است.

پيني شاني، يكي از مقام‌هاي وزارت گردشگري رژيم صهيونيستي اعلام كرد: ما مدت‌هاست متوجه ظرفيت اقتصادي جامعه هم جنس بازان شده‌ايم.

اين در حالي است كه بسياري از منتقدان رژيم صهيونيستي بر اين باورند كه اسرائيل از چنين اقداماتي براي در سايه قراردادن تجاوزگري‌هايش نسبت به فلسطينيان استفاده مي‌كند.

گروه‌هاي حقوق بشر رژيم صهيونيستي را به تجاوز به اراضي فلسطينيان و دستگيري بسياري از شهروندان فلسطيني، تخريب منازل و اشغال سرزمين‌هاي فلسطينان در كرانه باختري متهم كرده‌اند و مي‌گويند آنها تنها مي‌خواهند نشان دهند كه چقدر ليبرال هستند!

۱۳۹۰/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...