نسخه چاپی

ترفند دزدان بهشت زهرا در سرقت اموال "زنان داغدار"

دو دوست كه با همكاری یكدیگر اموال زنان داغدار را در مراسم خاكسپاری سرقت می‌كردند، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی وقوع سرقت‌های متعدد محتویات داخل خودرو در قطعات بهشت زهرا(س) و اعلام شاکیان و مالباختگان مبنی بر اینکه سارقان با یک دستگاه خودروی وانت اقدام به سرقت لوازم خودرو در این محدوده می‌کنند، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و عوامل پیشیگیری کلانتری 205 صحن مطهر با بکارگیری کلیه امکانات اقدام به اجرای طرح و گشت و زنی نامحسوس در سطح منطقه کردند.

عملیات‌های پلسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران با شناسایی وانت و تعقیب و مراقبت خودرو اطمینان حاصل کردند که سرنشینان این خودرو‌‌ همان سارق محتویات داخل خودروی محدوده بهشت زهرا (س) هستند.

به دنبال این موضوع ماموران با انجام عملیات ضربتی، خودروی مورد نظر را توقیف و ۲ سارق را دستگیر و به کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر منتقل کردند.

در کلانتری مشخص شد، این افراد با شیوه زاغ زنی، سوژه‌های خود را از میان خانواده‌های داغدار و بستگان متوفیان که در مراسم خاکپساری بودند، به دلیل روحیه ضعیف به خصوص بانوان که کیف و لوازم خود را در خودرو قرار می‌دادند، انتخاب می‌کردند و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو و اموال بستگان متوفی می‌نمودند.

در تحقیقات پلیسی از متهمان که پژمان و جمشید نام داشتند، در بازجویی‌های پلسی به جرم خود اعتراف و در بازرسی از خودروی آنان آلات و ادوات سرقت و مقادیری اموال مسروقه شامل چندین کیف زنانه، کیف پول و ضبط و... کشف و ضبط کردند.

در ادامه با تعدادی از شاکیان تماس گرفته شد که آنان ضمن حضور در کلانتری اموال خود را شناسایی کردند.

سرگرد ولی الله سعیدی رئیس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان با اخذ دستور مقام قضایی با قرار صادره بازداشت و جهت تحقیقات تکمیلی و کشف و سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و کسانی که در یک ماه گذشته به ابن صورت از آنان سرقت شده است می توانند به پایگاه مربوطه واقع در شهرری ، خیابان آستانه مراجعه کرده و طرح شکایت کنند.

گفتنی است، احتمال می‌رود تاکنون متهمان مرتکب ده‌ها مورد سرقت در محدوده بهشت زهرا شده باشند.

۱۳۹۳/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...